Gå til innhold

Hva tror dere jeg er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg matchet med en fyr på tinder. Han slettet tinder med engang og sa han synes tinder var kjedelig. Han spurte om å møtes, vi møttes tonganger forrige uke. 

Vi snakka litt om forksjellig. F eks militæret, sa det hadde vært litt gøy å vært der. Han sa det er aldri for sent. 

Virker som han kanskje ikke har tenkt meg som noe kjæreste etterhvert, når han sier det er alfro for sent?? Jeg ville ikke sagt det om jeg var keen på en som kjæreste.. eller er jeg bare paranoid!?

Anonymkode: 800da...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men dere som bruker tinder må være tydelig med hva dere vil! Er jo fryktelig slitsomt å overanalysere sånn og ikke vite noen ting. 
SI til daten hva dere er ute etter, og SPØR daten hva de er ute etter. SI når dere begynner å kunne like personen, og SPØR om han ser på deg på samme måten og som en potensielt par i fremtiden. Det sparer dere for masse tanker og stress og bortkasta tid og såra følelser . 

Anonymkode: a45bc...10f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men dere som bruker tinder må være tydelig med hva dere vil! Er jo fryktelig slitsomt å overanalysere sånn og ikke vite noen ting. 
SI til daten hva dere er ute etter, og SPØR daten hva de er ute etter. SI når dere begynner å kunne like personen, og SPØR om han ser på deg på samme måten og som en potensielt par i fremtiden. Det sparer dere for masse tanker og stress og bortkasta tid og såra følelser . 

Anonymkode: a45bc...10f

Han slettet tinder før jeg rakk å spørre han hva han var ute etter der inne.. det tok bare 1 dag etter jeg svarte han før han slettet den, nesten ikke 1 dag en gang..

Anonymkode: 800da...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han slettet tinder før jeg rakk å spørre han hva han var ute etter der inne.. det tok bare 1 dag etter jeg svarte han før han slettet den, nesten ikke 1 dag en gang..

Anonymkode: 800da...173

Spør på daten når dere møtes da vet du :) Eller når dere tekster og han spør om du vil møte han igjen. "Tja, men hva ser du etter egentlig? Er usikker på om vi vil det samme, er du ute etter kjæreste og ser du det potensialet i meg?" 

Anonymkode: a45bc...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...