Gå til innhold

Mistet lysten !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tidligere skrevet en innlegg om at jeg har truffet en gutt for ca 12 uker siden. 
Er fremdeles med hverandre, men ikke så mye i og med at vi har mye å gjøre på hver vår kant. Så kanskje 1 til max 2 ganger i uken har vi sett hverandre. 
Noen ganger går det over en uke, han jobber som sagt mye. I en fysisk krevende jobb som lakseoppdretter. 
De første 4-5 ukene var han helt vill, vi hadde masse sex og koste oss veldig. 


Men nå de siste 5 ukene har jeg følt han har mistet helt lysten?
Han sier han vil så gjerne og når jeg sender han litt "teasere" på snap o.l, blir jo han super gira og vil se mer og alt det der. 
Vi hadde f.eks ikke hatt sex på over en uke å da jeg kom til han så gikk den nesten ikke opp, det var så vidt det gikk an. 
Samme var torsdagen uken etterpå, bedre vel og merke.. Men han slet litt og det var visse stillinger vi ikke kunne ta da den ble for "slapp" om dere skjønner. 
Er jo litt rart sååå tidlig i et "forhold"... Vil ikke kalle det for et forhold i og med vi ikke ønsker noe seriøst på dette tidspunktet. 
Og det har ingenting med meg å gjøre så vidt jeg vet fordi han sier jeg er den "diggeste han har vært med", dette er hans ord vel og merke hehe ;) 
Men tror du det er noen grunn? Jeg vet forsåvidt at han ikke er med andre fordi det er det eneste "kravet" jeg har til han. Å det er - å si det om han har vært med andre.
Blir ikke bitter eller sur av den grunn. Kan ikke forvente at han bare forholder seg til meg når vi ikke er i et forhold ;) 

 

Hva er deres tanker rundt dette ?  
 

Anonymkode: 290f3...992

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prestasjonsangst. Helt vanlig blandt unge gutter og unge menn. Men det kan forsåvidt godt hende han har vært med andre uten å si det til deg. Han vet nok at å si det blir som å tråkke i salaten uansett selvom du sier det er greit. 

Anonymkode: e5eae...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...