AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #1 Skrevet 19. oktober 2017 F.eks. første gang du har sex med noen? Hva tror du partnerne dine har likt med deg? Hva er du mer usikker på? Alt fra utseende og kropp til væremåte til teknikk til lyder til kjemi osv. Fint om du skriver om du er mann eller kvinne Anonymkode: 18c16...3a5
Sunstone Skrevet 19. oktober 2017 #2 Skrevet 19. oktober 2017 Jeg er kvinne. Jeg er ganske sikker på at jeg er god i senga. Finnes ikke usikker på noen områder egentlig. Der jeg er mest selvsikker på meg selv og kroppen min er under sex, fordi jeg vet jeg er flink og har kontroll på hva jeg driver med. Jeg tror de jeg har ligget med liker blowjoben. Får alltid skryt for det 😂 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #3 Skrevet 19. oktober 2017 Om fyren jeg ligger med er piss i senga gidder ikke jeg heller gjøre en innsats. Har vært ganske uheldig og funnet egoistiske fyrer i senga.... Tror jeg er ganske okei Kvinne Anonymkode: 8b251...862
Gjest WayTooSerious Skrevet 19. oktober 2017 #4 Skrevet 19. oktober 2017 (endret) 😛 Endret 24. oktober 2017 av WayTooSerious .
Gjest Ingenting2 Skrevet 19. oktober 2017 #5 Skrevet 19. oktober 2017 Ganske sikker på at jeg er elendig ja. Stadig noen som påpeker det her på forumet og. Det stemmer nok.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #6 Skrevet 19. oktober 2017 sikkert midt på treet, noen har jeg hatt vill kjemi med og helt fantastisk sex med fra første gangen. Andre har det vært umulig å fullføre med. Anonymkode: a066b...212
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #7 Skrevet 19. oktober 2017 Har egentlig aldri tvilt på det. Jeg er ganske reservert og litt sjenert i "det virkelige liv", men av en eller annen grunn har det aldri vært et moment mht. sex. Jeg har aldri vært sjenert når det gjelder hvordan kroppen min ser ut eller vært redd for å ta initiativ til noe som helst. Jeg tror det rett og slett er slik at det er et 'fristed' for meg, og at jeg tar ut det jeg ikke tar ut i det daglige. Det er liksom så mange sosiale koder man må forholde seg til i relasjoner til vanlig men sex skal jo være litt skittent og primitivt, så da er det liksom ikke noe å lure på eller analysere. Når man i tillegg vet at de fleste tenner på en partner som slipper seg løs, hva er det da egentlig å nøle med? Jeg har ikke hatt enormt med partnere, men har vel egentlig vært ganske komfortabel fra starten av. Tror det handler mer om noe som bare er der. Får sikkert pes av å skryte av meg selv som naturtalent, men jeg skryter sjelden av meg selv på noen måte, så lar det stå til Anonymkode: d7447...77f 1
Gjest Alterego666 Skrevet 19. oktober 2017 #8 Skrevet 19. oktober 2017 Jeg tror det er få som bare ER gode, jeg tror mer på kompabilitet. Altså er jeg god sammen med enkelte partnere og mindre god med andre. Det er nok enkelte som er kapable og teknisk dyktige, men dersom det er det eneste de tilby, blir det lett veldig ensidig teknisk.
FluffyJuggernaut Skrevet 19. oktober 2017 #9 Skrevet 19. oktober 2017 Tja, utholdenheten min er ikke den beste så jeg blir ganske raskt sliten i enkelte stillinger hvor jeg gjør mesteparten av arbeidet. Jeg er også litt overvektig så jeg er ikke så lett å løfte og slenge meg rundt i senga eller knulle opp etter veggen 😉 Men når jeg er trygg på den jeg har sex med så slipper jeg meg løs i senga, jeg er lidenskapelig, myk og liker å eksperimentere. Så jeg er nok ikke den beste, men har ikke fått noen klager heller.
Gjest Walkingdead Skrevet 19. oktober 2017 #10 Skrevet 19. oktober 2017 Jeg duger. Men en gang røk jeg strengen på en fyr. Aldri følt meg så uflink i hele mitt liv.
potetstappe Skrevet 19. oktober 2017 #11 Skrevet 19. oktober 2017 (endret) Kjæresten er fornøyd og det er det som teller for min del. Synes det er vanskelig å si noe om jeg er bedre eller dårligere enn andre kvinner i senga. Endret 19. oktober 2017 av potetstappe
Gjest impressa Skrevet 19. oktober 2017 #12 Skrevet 19. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har egentlig aldri tvilt på det. Jeg er ganske reservert og litt sjenert i "det virkelige liv", men av en eller annen grunn har det aldri vært et moment mht. sex. Jeg har aldri vært sjenert når det gjelder hvordan kroppen min ser ut eller vært redd for å ta initiativ til noe som helst. Jeg tror det rett og slett er slik at det er et 'fristed' for meg, og at jeg tar ut det jeg ikke tar ut i det daglige. Det er liksom så mange sosiale koder man må forholde seg til i relasjoner til vanlig men sex skal jo være litt skittent og primitivt, så da er det liksom ikke noe å lure på eller analysere. Når man i tillegg vet at de fleste tenner på en partner som slipper seg løs, hva er det da egentlig å nøle med? Jeg har ikke hatt enormt med partnere, men har vel egentlig vært ganske komfortabel fra starten av. Tror det handler mer om noe som bare er der. Får sikkert pes av å skryte av meg selv som naturtalent, men jeg skryter sjelden av meg selv på noen måte, så lar det stå til Anonymkode: d7447...77f Høres ut som du har et veldig sunt forhold til kropp og sex!
Gjest impressa Skrevet 19. oktober 2017 #14 Skrevet 19. oktober 2017 Har god selvtillitt i senga i hvert fall og det tror jeg er viktig. Har aldri opplevd dårlig kjemi, det har egentlig bare variert mellom god og ekstremt god kjemi. Enten tilfeldig eller så er jeg god til å "skape" kjemi, kanskje gjennom innlevelse, utstråling og at jeg slår meg løs. Kroppen min og størrelsen min (jeg er liten, men formfull) settes også pris på, men herregud hva skal man legge i komplimenter på kropp egentlig, det viktigste er at jeg er fornøyd selv og det spiller kanskje inn på hvordan jeg og kroppen oppleves av partner? Er mer usikker på om jeg er god teknisk på ulike ting. Har f.eks. aldri møt en av disse mennene som verdsetter en blowjob over alt annet, men da er det kanskje måten jeg gjør det på som er problemet
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #15 Skrevet 19. oktober 2017 25 minutter siden, Walkingdead skrev: Jeg duger. Men en gang røk jeg strengen på en fyr. Aldri følt meg så uflink i hele mitt liv. What?! Stakkars! Anonymkode: 6912e...116
Gjest Walkingdead Skrevet 19. oktober 2017 #16 Skrevet 19. oktober 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: What?! Stakkars! Anonymkode: 6912e...116 Han var en veldig lite hyggelig fyr skulle det vise seg, så i ettertid så har jeg tenkt at det ikke gjorde så mye Endret 19. oktober 2017 av Walkingdead
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #17 Skrevet 19. oktober 2017 7 minutter siden, Walkingdead skrev: Han var en veldig lite hyggelig fyr skulle det vise seg, så i ettertid så har jeg tenkt at det ikke gjorde så mye Åh! Haha! ‘’ da spiller det jo ingen rolle’‘ 🤢 Anonymkode: 6912e...116
Sphere Skrevet 19. oktober 2017 #18 Skrevet 19. oktober 2017 Jeg pleier å si at man ikke er bedre enn den partneren man har til enhver tid. Med noen er jeg tydeligvis fantastisk, mens med andre har jeg visstnok vært direkte middelmådig. Med meg selv er jeg regelrett utenomjordisk. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #19 Skrevet 19. oktober 2017 Jente tidlig i 20 årene her. Er OK i senga, men alltid på jakt etter å lære noe nytt Slipper meg løs når jeg har sex ned samme person noen ganger, både i bevegelse og lyder, og har fått gode tilbakemeldinger på det. Anonymkode: f1517...fb9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå