AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #1 Skrevet 19. oktober 2017 Hele mitt liv har jeg mislikt organiserte aktiviteter og store grupper. Jeg orker ikke tanken på å binde meg til feks frivillig jobb/verv eller faste aktiviteter. Jeg liker å ha åpen agenda. Jeg blir dårlig hvis det skjer for mye på en uke. Forrige uke var jeg sosial mandag, trente onsdag, sosial torsdag, fredag, lørdag og søndag. Det var rekord og da snakker jeg sosial i forstand " 1-3 personer". Denne uka har jeg kommet hjem og lagt meg på sofaen hver dag. I gær sovnet jeg halv 7 og våknet 23.30. Sovnet 24 og sov til 7.30. Jeg har ikke klart å trene denne uka. Jeg føler at jeg går glipp av mye og at jeg aldri har klart å lære meg å spille et instrument plager meg. Jeg vil helst slippe kurs på fritiden som nevnt over. Jeg blir bare utslitt og uklykkelig av å ha faste dager med ting. Jeg er ofte sånn kald i kroppen etter endt dag på jobb og bil bare hjem til varmen. Vært sånn hele livet. Har ikke en gang maktet å ha samboer. Anonymkode: 607c8...ff1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå