Gå til innhold

Morgensex på hverdager, har dere det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Typen har blitt litt snurt i det siste fordi jeg avviser han om morgenen. Jeg står opp 5.45 og drar 6.30 og er utrolig morgentrøtt. Sex frister om morgenen i helgene, men ikke i hverdagen. Trenger tid på å bli klar, særlig når jeg er trøtt, og om morgenen er jeg bare stressa. Vet at det ikke har noe å si for meg om det er vanlig blant andre, men er det det? 

Anonymkode: 14603...1e4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne IKKE falt meg inn

Anonymkode: 55b3f...21a

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kunne IKKE falt meg inn

Anonymkode: 55b3f...21a

Self ikke...

Anonymkode: 0e5fe...842

Skrevet

Nei, det har vi ikke tid til i ukedagene. 

• Liker 3
Skrevet

Nei. Jeg er zombie om morgenen, å samboer har rett og slett ikke lyst. Dessuten, hadde han ødelagt siste delen av søvnen min for sex sp hadde det blitt månelyst. Sex kan vi ha når som helst ellers

Anonymkode: 09367...3c9

• Liker 3
Skrevet

nei, vi har ikke i uke dagene. 

Skrevet

Nei. Må stå opp 05:30 for å rekke gjennom bomringen før rushtidsavgift, og mannen må rekke jobb til kl 7. Så vi er begge dødstrøtt i trynet som det er. Å stå opp enda tidligere for å ha tid er helt uaktuelt. Ingen av oss hadde vært i humør til det.

Anonymkode: 3abd3...4c3

Skrevet

Før barn, ja. Etter barn, hahahahaha. Nei.

Anonymkode: 9eac4...565

Skrevet

Vi står ikkje opp før 8, så de hender rett som det er at vi har det 

Anonymkode: fc25e...8aa

Skrevet

Aldri hatt. På morgenen har søvn førstepri uansett. Jeg trenger litt tid til å våkne på morgenen, og jeg trenger alltid litt tid til å bli klar for sex, så det vil ta alt for mye av min dyrebare sovetid om jeg skulle pult før arbeidsdagen starter. 

Anonymkode: 3bde2...e85

Skrevet

Det hadde neppe skjedd om vi måtte gått hjemmefra 6:30, men det hender to-tre ganger i uka at ingen av oss trenger å gå hjemmefra før 8-9, og da prioriterer vi sex. Men vi prioriteter uansett å legge oss tidlig for å ha sex stort sett hver kveld, så vi hadde levd fint om det aldri ble om morgenen.

Anonymkode: d460e...03f

Skrevet

Ja av og til. Tar jo ikke lange tiden om man bare vil ha en kjappis :) så våkner man jo mer etterpå. Jeg synes i allefall det er godt. Vi står opp, 7 og jobb og barnas skole starter 8.30, så god tid til en fem-10 minutters. Lager man f. Eks matpakker kvelden før til barna, så sparer man inn den tiden. 

Anonymkode: 36fbc...290

Skrevet

Ikke i ukedagene. Det har vi verken ork eller tid til. Har barn som må på skole og barnehage. 

Hender det blir litt morgensex i helgene. Står opp og pusser tennene. Liker ikke å ha sex med dårlig morgenånde :P

Skrevet

Sitter ofte nypult på bussen, for å si det sånn.

Anonymkode: 71fc6...607

Skrevet

Her er lysten helt motsatt. Han har voldsomt lyst på morgenen, men veldig lite om kvelden. Hos meg er det motsatt. Vi har vært nødt til å inngå kompromiss. Selvsagt må jeg stille opp av og til på morningen, så stiller han opp på sine kvelder. Problem solved.

Anonymkode: 77606...855

Skrevet

Nei , virkelig ikke. 

Anonymkode: 875c5...f76

• Liker 1
Skrevet

Push, da var jeg ikke alene :)

Anonymkode: 14603...1e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...