Gå til innhold

Når eksen går videre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...kan man ikke da bare la han være i fred??

 

Jeg har datet en mann i to måneder nå og vi har det veldig bra, bortsett fra en ting, og det er at eksen hans, som jeg dessverre også kjenner, kommer med frekkheter og spydigheter om oss til han. De hadde ikke kontakt overhode før vi begynte å date, men nå MÅ hun visst fortelle hva hun synes om at han dater meg osv... Hun er nok ikke helt ferdig med ham, men jeg synes ikke denne oppførselen er grei, spesielt ikke når dama er nærmere 40 år. Dessverre treffes vi jevnlig da vi har barn på samme aktiviterer (de har heldigvis ikke barn sammenn).

 

Jeg forundres over hvor barnslig og umodent voksne folk kan oppføre seg. Er du sånn som henne; hvorfor oppfører du deg sånn?? Om du savner han, tar han deg neppe tilbake når du oppfører deg slik. Og er du bare ute etter å være ekkel - SPAR DEG!

 

Verste er at jeg selv blir så fristet til å være frekk tilbake, men da tar det jo aldri slutt. 

Anonymkode: 8bd39...02f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste oppfører seg ikke sånn. Noen ustabile ekser finnes det så klart, som gjerne sliter litt psykisk.

Men det viktigste her er jo at kjæresten din setter ned foten og gir henne grei beskjed. Han har ny dame, og dere er ikke interessert i meldinger fra henne. Blokkér fra sosiale kanaler om nødvendig.

Anonymkode: b3318...7f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjæresten din som oppfører seg feil her, ikke eksen hans.

Anonymkode: f6727...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste oppfører seg ikke sånn. Noen ustabile ekser finnes det så klart, som gjerne sliter litt psykisk.

Men det viktigste her er jo at kjæresten din setter ned foten og gir henne grei beskjed. Han har ny dame, og dere er ikke interessert i meldinger fra henne. Blokkér fra sosiale kanaler om nødvendig.

Anonymkode: b3318...7f8

Han har blokkert henne overalt. 

Anonymkode: 8bd39...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kjæresten din som oppfører seg feil her, ikke eksen hans.

Anonymkode: f6727...5b5

Du synes der er ok at ekser slenger med leppa? 😂

Anonymkode: 8bd39...02f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...