Gå til innhold

Anonyme innlegg selvom blokkering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blokkert to-tre brukere på KG, men vil gjerne ikke få de anonyme innleggene til disse brukerne i likhet med brukerinnlegg.

Hvor får jeg til dette? 

Hilsen Anonym bruker ;) 

Anonymkode: 80663...934

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Alle anonyme blir blokkert da, går ikke å bare blokkere noen anonyme.

Skrevet

Rent teknisk er AnonymBruker en egen bruker. Når du krysser av for "Skriv som anonym", så blir innlegget sendt videre til og postet som den brukeren (AnonymBruker). Systemet registrerer ikke noe om opphavsperson (vel, jeg skal ikke gå så teknisk inn på det, men for deg som bruker ser det ikke slik ut). Blokkerer du AnonymBruker så er det bare den "brukeren" du blokkerer. Så alt som skrives av AnonymBruker blir ignorert for din del, du ser ikke noe til det som er skrevet under den brukeren. Det er ingen måte å omgå dette på. Heldigvis. For ellers ville det vært lett å kunne avsløre hvem som postet hva.

Anonymkode: 9bd4c...e06

Skrevet

"Anonym Bruker" er en sånn der erkjennelse av at vi er jo alle jævla dumme høner, og med tiden så beveger nok brukerne her seg mot å poste anonymt med mindre de har noe å si som de regner som å få annerkjennelse for.
Det blir litt stupid når folk bare blokker andre fordi de ikke liker hva dem sier, men slik går no dagan.

Skrevet

Det går ikke, da du du blokker alle anonyme.

Anonymkode: f9727...140

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...