Liz_69 Skrevet 23. januar 2005 #1 Skrevet 23. januar 2005 Jeg vurderer å skaffe meg en bærbar nr 2 pc fordi jeg savner noe jeg kan ha med på reise. Føler at jeg går meg litt vill i jungelen av tilbud. Den må være rimelig (ikke over 8000) ha et godt tastatur, og forholdsvis stor skjerm. Må kunne laste inn bilder, men den trenger ikke være spesielt kraftig. Har noen tips?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 23. januar 2005 #2 Skrevet 23. januar 2005 Dell inspiron 5100 Denne over får du mye for 8300 kroner (alt inkludert, moms og frakt). Mobile prosessor som gjør den veldig stillegående og at den får lengre batteritid, samt at den har innebygd trådløst nettverksort. Litt dårlig oppløsning og burde kanskje hatt litt mer RAM, men litt vanskelig å få alt for ca 8000 kroner.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 23. januar 2005 #3 Skrevet 23. januar 2005 Ellers kan du jo sjekke her: Din side's test av laptop'er eller denne: Hardware.no's laptopguide
Liz_69 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2005 Takk for svar! Alternativet til Dell ser bra ut, skal sjekke det nærmere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå