AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #1 Skrevet 18. oktober 2017 Hva skal jeg egentlig gjøre? Typen og jeg har hygge egentlig ganske ofte, vet ikke helt hva som egentlig er normalt, men ofte 15-20 ganger i uka. Men nå begynner jeg å få ganske vondt i hoftene når vi holder på, noen som har litt tips om hva jeg/vi kan gjøre?? Vil jo ikke akkurat slutte eller redusere dette, er jo ganske fornøyd med situasjonen (selv om mye vil ha mer..) Anonymkode: 43d9d...74f
cmd Skrevet 19. oktober 2017 #2 Skrevet 19. oktober 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Men nå begynner jeg å få ganske vondt i hoftene når vi holder på, noen som har litt tips om hva jeg/vi kan gjøre?? Det er sikkert pga dette er helt ny for deg. Det er bare å venne seg til dette. Akkurat som treninger. Når du plutselig begynner å trene ofte og mye, får du vondt i leddene. Samme her. Tren deg litt når du får tid for mer hyggetreff
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #3 Skrevet 19. oktober 2017 Pause !! ellers så blir det bare verre med hoftene. Anonymkode: ac856...6b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå