AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #1 Skrevet 18. oktober 2017 Hei. Jeg har et problem som gjør meg flau og ukomfortabel.. merker det ofte etter at jeg har barbert osv. Jeg får sånne små kuler, ganske vonde (underjordiske?) og takler ikke å se på dem, så jeg klemmer. Og da blir det hovent, (og jeg får store sår) vondt og tar vel 2 døgn før det kommer til sin normale tilstand igjen. Kommer litt hvitt, men oftest bare blod og blank væske.. ligner dette på herpes? Var hos en lege for ikke lenge siden (tok ikke prøver) og hun syntes det lignet på talgkjertler.. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det? 🙁🙁(har ikke tenkt til å barbere meg på lenge nå, for å se om det er det) noen medisiner på apoteket, skrubb osv? Bor i en annen by nå, mens jeg studerer så det er vanskelig å dra til fastlegen. Hva annet kan jeg gjøre, føler meg så ekkel! 😕😕 Anonymkode: 9b590...798
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #2 Skrevet 18. oktober 2017 Og jeg får ikke bare dette nedentil, men også på bein, veldig underjordiske. Anonymkode: 9b590...798
globalagogo Skrevet 18. oktober 2017 #3 Skrevet 18. oktober 2017 Høres ut som inngrodde hår eller irritert hud. Prøvd voksing? Uansett bør du ha rene blader, god teknikk (med hårene!) og holde området rent og pent. Bruk antibakteriell krem etter barbering. Unngå å trene/ ha sex første døgn. Unngå gniss
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #4 Skrevet 18. oktober 2017 Inngrodde hår. Slutt med hårfjerning så blir du kvitt det. Anonymkode: 46af0...51a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå