Gå til innhold

Problemer mer Bakteriell Vaginose

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en ung jente som har fått diagnosen Bakteriell Vaginose (BV). Jeg har vært hos legen og fått Zidoval gel på resept. Etter en fem dagers nøye behandling så har det ennå ikke gitt seg. Er det noen som vet om det bruker å ta noen dager etter behandlingen før det gir seg, eller fungerte bare ikke medisinen for meg? Det er ca 3 dager siden jeg var ferdig med behandlingen, men det er fortsatt der og like plagsomt som før behandlingen. Håper noen kan hjelpe :grine:

Anonymkode: b7739...250

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen på nytt. 

Skrevet

En krem?

Da jeg hadde BV fikk jeg tablettkur, jeg hadde aldri i verden godtatt å bli avspist med en krem.

Anonymkode: a595c...d76

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg er en ung jente som har fått diagnosen Bakteriell Vaginose (BV). Jeg har vært hos legen og fått Zidoval gel på resept. Etter en fem dagers nøye behandling så har det ennå ikke gitt seg. Er det noen som vet om det bruker å ta noen dager etter behandlingen før det gir seg, eller fungerte bare ikke medisinen for meg? Det er ca 3 dager siden jeg var ferdig med behandlingen, men det er fortsatt der og like plagsomt som før behandlingen. Håper noen kan hjelpe :grine:

Anonymkode: b7739...250

30% sjanse for tilbakefall så du må til legen på nytt. 

Anonymkode: 579b8...2aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...