AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #1 Skrevet 18. oktober 2017 Hei! Jeg er en ung jente som har fått diagnosen Bakteriell Vaginose (BV). Jeg har vært hos legen og fått Zidoval gel på resept. Etter en fem dagers nøye behandling så har det ennå ikke gitt seg. Er det noen som vet om det bruker å ta noen dager etter behandlingen før det gir seg, eller fungerte bare ikke medisinen for meg? Det er ca 3 dager siden jeg var ferdig med behandlingen, men det er fortsatt der og like plagsomt som før behandlingen. Håper noen kan hjelpe Anonymkode: b7739...250
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #3 Skrevet 19. oktober 2017 En krem? Da jeg hadde BV fikk jeg tablettkur, jeg hadde aldri i verden godtatt å bli avspist med en krem. Anonymkode: a595c...d76
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #4 Skrevet 19. oktober 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en ung jente som har fått diagnosen Bakteriell Vaginose (BV). Jeg har vært hos legen og fått Zidoval gel på resept. Etter en fem dagers nøye behandling så har det ennå ikke gitt seg. Er det noen som vet om det bruker å ta noen dager etter behandlingen før det gir seg, eller fungerte bare ikke medisinen for meg? Det er ca 3 dager siden jeg var ferdig med behandlingen, men det er fortsatt der og like plagsomt som før behandlingen. Håper noen kan hjelpe Anonymkode: b7739...250 30% sjanse for tilbakefall så du må til legen på nytt. Anonymkode: 579b8...2aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå