AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #1 Skrevet 18. oktober 2017 Jeg sliter mye med smerter i magen og lurer på om det kan være magesår. Hvilken symptomer hadde du og hvordan oppdaget du det? Håper noen kan svare😔 Anonymkode: e0de2...6cc
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #2 Skrevet 18. oktober 2017 Jeg hadde en veldig rar smerte i magen, vanskelig å beskrive men et slags sug. Det var fryktelig vondt og plagsomt. Jeg fikk mer vondt av å spise, men jeg vet at noen synes det hjelper å spise. Jeg var også mye kvalm. Det tok et par mnd før det ble borte, brukte syredempende. Det ble diagnosert ved gastroskopi. Anonymkode: f5574...918
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #3 Skrevet 18. oktober 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en veldig rar smerte i magen, vanskelig å beskrive men et slags sug. Det var fryktelig vondt og plagsomt. Jeg fikk mer vondt av å spise, men jeg vet at noen synes det hjelper å spise. Jeg var også mye kvalm. Det tok et par mnd før det ble borte, brukte syredempende. Det ble diagnosert ved gastroskopi. Anonymkode: f5574...918 Kan det også noen ganger kjennes litt ut som forstoppelse på en måte? Anonymkode: e0de2...6cc
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #4 Skrevet 18. oktober 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det også noen ganger kjennes litt ut som forstoppelse på en måte? Anonymkode: e0de2...6cc Mulig, men det var ikke sånn hos meg. Jeg slet med diaré, uten at legen kunne si at magesår var årsaken. Anonymkode: f5574...918
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå