Gå til innhold

Lite mens = lav fruktbarhet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blør ofte lite under mens, ( for å beskrive: blør nok til å bruke bind, men for lite til å bruke tampong ) betyr det at jeg har lav fruktbarhet eller har ikke mengde blod noe å si for Det?

Anonymkode: 2dc13...025

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nah. Kjenner ei som blør som en foss, hu er ufrivillig barnløs på 6. Året. Hun har eggløsning, men egget fester seg ikke. 

Å ei som kunne bruke gul ob (den minste) gjennom hele mens perioden sitter nå med 2 unger :P 

Anonymkode: 7d812...65a

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nah. Kjenner ei som blør som en foss, hu er ufrivillig barnløs på 6. Året. Hun har eggløsning, men egget fester seg ikke. 

Å ei som kunne bruke gul ob (den minste) gjennom hele mens perioden sitter nå med 2 unger :P 

Anonymkode: 7d812...65a

Anekdoter er dog ikke pålitelige kilder.

Anonymkode: 8ce62...162

• Liker 1
Skrevet

Før jeg fikk barn, så blødde jeg så lite at jeg kun brukte truseinnlegg i 3 dager. Jeg har blitt gravid på p-pillen 2 ganger, gravid med en så og si steril mann flere ganger. Jeg er altså svært fruktbar.

Anonymkode: 8b249...75c

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Før jeg fikk barn, så blødde jeg så lite at jeg kun brukte truseinnlegg i 3 dager. Jeg har blitt gravid på p-pillen 2 ganger, gravid med en så og si steril mann flere ganger. Jeg er altså svært fruktbar.

Anonymkode: 8b249...75c

Da høres det ut som om det ikke har noen sammenheng og godt er det☺

Anonymkode: 2dc13...025

Skrevet

Nei, det har jeg aldri hørt er en sammenheng. Jeg var ufrivillig barnløs og hvor mye jeg blødde eller hvor lang menstruasjonen var, var det aldri noen som spurte om.

Anonymkode: cec44...081

Skrevet

Dette er tegn på lav fruktbarhet. 

Anonymkode: 121a8...251

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...