AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #1 Skrevet 18. oktober 2017 Hvordan opplever du angstanfall? Anonymkode: 86520...6af
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #2 Skrevet 18. oktober 2017 Svette, puster tungt og kjenner hjertet dunker sakte eller fort Anonymkode: 81928...8e6
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 18. oktober 2017 #3 Skrevet 18. oktober 2017 Blir svimmel, får prikking i hendene, puster fort, gråter, ser stjerner osv
Mellifluous Skrevet 19. oktober 2017 #4 Skrevet 19. oktober 2017 De verste preges som regel av at jeg er på nippet til å oppsøke legevakten for hjerteinfarkt.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #5 Skrevet 19. oktober 2017 hjertebank, svimmelhet, kvalme (evt. brekninger), får ofte diarè, skjelver, fryser/svetter, kan få hodepine, får vondt i alle muskler og er kjempeanspent, føler jeg ikke får puste, kan føle at halsen hovner/er for trang, vondt i magen Anonymkode: 57a94...dfa
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #6 Skrevet 19. oktober 2017 Hjerte og pulsen dundrer, jeg blir kald, klam, svimmel, prikking i huden, stikking i brystet, følelsen av at jeg kommer til å besvime, føler at jeg ikke får puste, får en slik ut av meg selv opplevelse. Føler at leppene, tungen og halsen hovner opp. Ser utydelig. Klarer ikke å snakke ordentlig, tungen blir slapp og da tror jeg at jeg har fått slag. Så da sier til meg selv; smile, løfte, prate og da vet jeg at jeg ikke har fått slag når jeg klarer alt det der. Jeg klarer ikke å sitte stille, går hvileløst rundt forbi. Jeg blir helt skrullete. Anonymkode: e9c55...667
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #7 Skrevet 19. oktober 2017 Livet er så kort. Hva er dere redde for?? Anonymkode: cada0...d68
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå