AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #21 Skrevet 18. oktober 2017 Lå med bestekompisen til typen til venninnen min, fordi jeg ville at han (typen til min venninne altså) skulle forstå at han måtte slutte med å prøve seg på meg, når han var sammen med min venninne. Lurer ennå på hvordan jeg fant dette mer logisk enn å bare be ham dra et visst sted, når han var så idiotisk at han forsøkte seg på bestevenninne til dama. Eller fortelle henne hva han drev med. Eller... sikkert mange mye smartere muligheter! Eneste unnskyldning jeg har er at jeg var 18 år. Anonymkode: f5ade...95b 2
Gjest Axl Rose Skrevet 18. oktober 2017 #22 Skrevet 18. oktober 2017 (endret) Det er to ligg jeg angrer på og det ene vil jeg helst bare glemme. Andre gang var jeg ikke helt klar i toppen og våknet opp dagen etter og tenkte hva faen har jeg rota meg bort i nå. Ellers har jeg bare vært fornøyd med de jeg har våknet opp med. Endret 18. oktober 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #24 Skrevet 19. oktober 2017 Er ikke det ONS? Man «planlegger» det ikke. Men man regner med at det kommer til å skje. Anonymkode: 4c49f...ed2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #25 Skrevet 19. oktober 2017 Surret meg borti en kollega på firmafest. Jeg aner fortsatt ikke hva som var logikken, har aldri tenkt tanken hverken før eller etter, jobbet sammen i snart ti år. Hyggelig fyr, og heldigvis singel, men jeg hadde vel egentlig flørtet med en annen som jeg har hatt en greie med før. Jeg blacket ut utpå kvelden, for lite mat og for mye øl, og husker ikke noen ting etter kl. 23, helt svart bortsett fra et lite glimt akkurat da vi kom på rommet. Jeg er fortsatt rimelig oppegående lenge etter jeg blacker ut (skjer sjelden, men ratioen mat/øl var som sagt helt feil på den festen), både snakker og går helt fint, så ikke så lett for de rundt å skjønne det. Det er ikke snakk om at han har utnyttet en overstadig beruset dame, jeg var helt med på det, bare husker det ikke. Jeg vet jeg satt og skravlet med fyren i løpet av kvelden, men tenkte altså aldri tanken om å prøve meg, så hvem som først fikk den glimrende ideen vet jeg ikke (jeg skifter personlighet når jeg blir så full, så kan like gjerne vært meg). Jeg vet en annen kollega (alt etter kl. 23 vet jeg kun via henne) hadde prøvd å overtale oss til å la være fordi begge var rimelig fulle, vi var visst ikke så diskre som vi trodde da vi skulle stikke av sammen , funket dårlig. Rimelig kleint da jeg våknet dagen etter, skikkelig "hva pokker skjedde" moment. Jeg holdt maska og sa ingenting, han dro heldigvis tidlig (han virket ikke like forvirret). Jeg har heldigvis ikke vett til å bli flau av sånn ting, shit happens , så det går helt greit å møte ham nå i ettertid, men lurer fortsatt på hva f*** jeg tenkte på. Anonymkode: e98ea...707 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #26 Skrevet 20. oktober 2017 I kjærlighetssorg trengte jeg bare litt nærhet og savnet sex. Tok den første Ok mannen jeg fant. Var 18år og noe sensitiv, han var 25. Hadde jeg vist hvor mange løgner og usannheter han kom til å spre om meg i ettertid og la hele byen få vite om ligget, hadde jeg holdt meg unna. I ettertid viste det seg at han var forelsket i meg. Anonymkode: 3e0e2...cce
Gjest UngMann1986 Skrevet 20. oktober 2017 #27 Skrevet 20. oktober 2017 På Wednesday, October 18, 2017 den 11.20, AnonymBruker skrev: Altså ligg der man ikke skjønner hva i h man tenkte, gjerne blind av kjærlighetssorg og denslags dritt😷 Fortell deres historie! Anonymkode: 476b0...607 Jeg klarer ikke la være å pirke på tittelen her... Det heter "minst gjennomtenkte ligg", ikke "mest ugjennomtenkte ligg". Men mange gode historier, så ellers bra tråd! Må tenke igjennom om jeg har noen å dele...
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #28 Skrevet 20. oktober 2017 Da jeg hadde ubeskyttet sex på badegulvet til venninna mi under et nachspiel, med en kompis jeg ikke hadde snakket med på mange år. Det hadde aldri vært noe sånt mellom oss, og vennskapet ble drept der og da- fryktelig kleint i ettertid. Virkelig ikke verdt det! Anonymkode: 97bcc...961
bortebra Skrevet 20. oktober 2017 #29 Skrevet 20. oktober 2017 Dagen derpå med en fyr jeg sensa at var mer keen enn meg. Vi hadde vært på en date, jeg sov over bare fordi det ikke gikk. noen buss lenger. Neste dag tenkte jeg; faen heller, jeg har ikke hatt sex på mange måneder. Så jeg lot det stå til. Tok til og med insj. Etterpå var han litt urolig, for vi hadde kanskje gått for fort frem, "men nå som vi var sammen, så gjorde det kanskje ikke noe." Jeg fikk fullstendig panikk, klarte å lire ut av meg noe om at han måtte roe ned noen hakk. Og understreka tre-fire ganger at vi ikke var i forhold. Og så insisterte han på å følge meg hele veien hjem. DET VAR LANGT. Herregud. Jeg har aldri angra så mye. Sexen var ikke bad, men han bare la så sykt mye i det. Det hender fortsatt at han sender dikt (!) og forespørsler selv om jeg har sagt klart i fra at jeg ikke er interessert. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå