Gå til innhold

Celleforandringer, hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok celleprøve nå i desember/januar (mener jeg det var), og blir fulgt opp hvert år, siden jeg har hatt celleforandringer før.  Jeg skal dermed inn på kontroll igjen nå snart om noen måneder. Forrige prøve var fin. 

Nå har jeg derimot hatt litt blødning og utflod, og blir jo selvfølgelig nervøs.. (jeg skal til legen altså)

Er det sannsynlig at det er celleforandringer/kreft eller så så kort tid etter? Vil gjerne ha litt beroligende svar :(

Anonymkode: 7b2a9...7af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Du får kun livmorshalskreft etter å ha hatt cin3 i årevis. Fra cin1 tar det lang tid å utvikle cin2 og cin3. Cin1 og cin2 kan gå tilbake av seg selv, uten konisering. Ved cin3 blir man konisert. Og etter det er man frisk igjen. Om du da ikke blir smittet av HPV igjen, vil du ikke få celleforandringer igjen. 

Anonymkode: 30e49...0f9

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får kun livmorshalskreft etter å ha hatt cin3 i årevis. Fra cin1 tar det lang tid å utvikle cin2 og cin3. Cin1 og cin2 kan gå tilbake av seg selv, uten konisering. Ved cin3 blir man konisert. Og etter det er man frisk igjen. Om du da ikke blir smittet av HPV igjen, vil du ikke få celleforandringer igjen. 

Anonymkode: 30e49...0f9

Takk for svar :)

Jeg har hatt celleforandring grad tre, og er konsert. Det var i forfjor. På slutten av året/begynnelsen av året, tok jeg ny celleprøve, og den var fin.  

Så sannsynligheten er med andre ord veldig liten, da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...