Gå til innhold

18 og 28 kun sex for han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan en 28 åring ønske et forhold til en 18 års gammel jente, eller tror dere det bare er sex for han? 

Anonymkode: ff8d4...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker han et forhold med en 18-åring må han være litt rar. Er nok bare sex, ja. Ikke la deg lure :)

Anonymkode: b1668...25e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Ønsker han et forhold med en 18-åring må han være litt rar. Er nok bare sex, ja. Ikke la deg lure :)

Anonymkode: b1668...25e

Ok, han er mega kjekk og ser ikke for meg det er manko på jenter som ville gitt han det han ønsker der han bor. Vi bor en flyreise fra hverandre. Forstår ikke hvorfor han skulle ville bruke penger på en tur hit kun fordi han ikke fikk meg til sengs når vi møttes gjennom jobb arrangement for noen uker tilbake. Ikke noe håp at han kanskje er litt interessert? Vil absolutt ikke bli lurt :) 

Anonymkode: ff8d4...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, han er mega kjekk og ser ikke for meg det er manko på jenter som ville gitt han det han ønsker der han bor. Vi bor en flyreise fra hverandre. Forstår ikke hvorfor han skulle ville bruke penger på en tur hit kun fordi han ikke fikk meg til sengs når vi møttes gjennom jobb arrangement for noen uker tilbake. Ikke noe håp at han kanskje er litt interessert? Vil absolutt ikke bli lurt :) 

Anonymkode: ff8d4...958

Menn strekker seg langt for sex. Dere er (mest sannsynlig) på fullstendig forskjellige steder i livet, og at han vil inngå et forhold med en 18-åring er høyst usannsynlig. Han vil nok bare ha det gøy, og skryte litt til kompisene. Jeg ville holdt meg unna om jeg var deg. 

Anonymkode: b1668...25e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna. Det vil ikke kunne vare og når du blir eldre, vil du ikke finne han like woow som nå.

Anonymkode: 0edf8...2c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo umulig å si ut fra bare alder det da, men skal man generalisere så skal vanligvis ikke en på 28 være interessert i et seriøst forhold med en 18-åring, de 10 årene der er normalt sett en hel verden av livserfaring og modenhet i forskjell. Men utrolig interessert i sex kan han selvsagt være, nok til å fly ganske så langt ;) 

Der har du et forøvrig et lite eksempel på en forskjell, du som er 18 synes det er en stor gest å ta en flyreise for å treffe noen, er du 28 så er ikke det noe spesielt, man kan fint gjøre det bare for å ha det litt gøy en helg.

Når det er sagt så kan jo du være veldig moden for alderen og han veldig umoden osv, så dette er helt umulig for oss å svare på egentlig, du må nok veie dine egne følelser rundt dette noe tyngre enn gjetting fra oss!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Cuntzilla skrev:

Der har du et forøvrig et lite eksempel på en forskjell, du som er 18 synes det er en stor gest å ta en flyreise for å treffe noen, er du 28 så er ikke det noe spesielt, man kan fint gjøre det bare for å ha det litt gøy en helg.

 

Signerer denne. Ikke legg for mye i det. Om han har en helt normal, grei jobb, og ikke har forpliktelser i form av familie e.l. så er det ikke store saken å ta en flytur for å ha det gøy med ei ung jente. Det har man fint råd til. Morsomt tidsfordriv når man ikke har noe annet å finne på.

Anonymkode: 55d26...a6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, AnonymBruker said:

gå til legen

Anonymkode: 02ad3...470

?

Anonymkode: c0874...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

gå til legen

Anonymkode: 02ad3...470

 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?

Anonymkode: c0874...103

Det er nok for å teste deg for kjønnsykdommer.

Kanskje han reiser så langt for sex med deg for på hjemstedet har han andre kvinner på gang, kanskje til og med kjæreste/samboer...

Anonymkode: 85faf...39e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...