Gå til innhold

Jeg må (på en ikke-klein måte) finne ut om han er interessert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å dra og besøke en fyr, men jeg må finne ut av om han er keen først eller om det bare er snakk om vennskap.. Uff! Det er så kleint å spørre om det.. Vi chatter nå på WhatsApp. Har møttes tidligere, snakket masse sammen da, men ble ikke noe klinings..

Har dere noen tips eller hvordan jeg kan "pakke det inn"? Jeg synes det er så kleint og er redd for hva han vil svare.. :-/ Jeg vil gjerne bli bedre kjent med han, men hvis det kun er snakk om vennskap gidder jeg ikke bruke penger på å besøke han.. 

Anonymkode: 042a2...5fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen gang møtt han? 

Anonymkode: 56283...e90

Skrevet

Oops, jeg ser det dere har det ja. Virker han intressert på meldinger?

Skrevet

Send han bilde av deg i undertøy og spør hva han synes

Anonymkode: 12d6d...c94

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det er litt blanding av hverdagslige ting og litt flørting/komplimenter.. Han vil jeg skal komme på besøk..

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send han bilde av deg i undertøy og spør hva han synes

Anonymkode: 12d6d...c94

Så teit kommentar!

• Liker 2
Skrevet

Vanskelig, flørt med han og se hvordan han reagerer?

Skrevet

Er det lang reise da??

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det lang reise da??

Ja, jeg må fly dit og ha hotellovernatting..

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det er litt blanding av hverdagslige ting og litt flørting/komplimenter.. Han vil jeg skal komme på besøk..

Han har veldig mange venner, spesielt mange venninner. Jeg vet ikke om jeg bare er en venninne eller noe mer...

Skrevet

Hvor mye tid tilbragte dere sammen? Hvordan møttes dere og kan jeg spørre hvor det er? 

Skrevet

Jeg synes egentlig det minst kleine er å være direkte og/eller spørre... "jeg vil gjerne bli bedre kjent med deg, men som noe mer enn bare vennskap; hva tenker du?" 

Men det skal sies at jeg er en amøbe når det kommer til hint og vink og innpakning av ting jeg ønsker svar på. Verken oppfatter eller får til å gjøre det. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye tid tilbragte dere sammen? Hvordan møttes dere og kan jeg spørre hvor det er? 

Vi møttes på en fest i sommer hos felles bekjente.. Snakket med han stort sett hele kvelden.. Men det er egentlig ikke poenget; jeg er interessert, hvis han også er det vil jeg dra å besøke han, hvis han ikke er det vil jeg ikke gjøre det..

Europa

Skrevet

Vær klein ;) Skal være sånn

Good luck

Anonymkode: d51b4...bcf

Skrevet
5 minutter siden, Sorceress skrev:

Jeg synes egentlig det minst kleine er å være direkte og/eller spørre... "jeg vil gjerne bli bedre kjent med deg, men som noe mer enn bare vennskap; hva tenker du?" 

Men det skal sies at jeg er en amøbe når det kommer til hint og vink og innpakning av ting jeg ønsker svar på. Verken oppfatter eller får til å gjøre det. 

Ja, jeg vet det.. Jeg må vel bare være så direkte... 😬

Skrevet

Vær klein ;) Skal være sånn

Good luck

Anonymkode: d51b4...bcf

😅

Skrevet
57 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg vurderer å dra og besøke en fyr, men jeg må finne ut av om han er keen først eller om det bare er snakk om vennskap.. Uff! Det er så kleint å spørre om det.. Vi chatter nå på WhatsApp. Har møttes tidligere, snakket masse sammen da, men ble ikke noe klinings..

Har dere noen tips eller hvordan jeg kan "pakke det inn"? Jeg synes det er så kleint og er redd for hva han vil svare.. :-/ Jeg vil gjerne bli bedre kjent med han, men hvis det kun er snakk om vennskap gidder jeg ikke bruke penger på å besøke han.. 

Det er vi mannfolk som risikerer å havne i "friendzone" da ...ikke dere kvinnfolk :) vi har nok kompiser og kvinner har nok venninner. Det er kvinner som friendzoner mannlige bekjentskaper da det er greit å kunne ha noen å ringe til når man trenger hjelp o.l.  Det er kvinnfolk som er utspekulerte der ikke mannfolk ;) så du kan slappe helt av. 

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Sorceress skrev:

Helt greit å være direkte tenker jeg. Og mindre kleint å ta det på forhånd enn å oppdage at du har  missforstått helt når du først er der. Menn er ofte dårlig på å ta våre hint og vink også. Han er nok kanskje interessert i mer enn bare vennskap tenker jeg, spørsmålet er kanskje heller om han er interessert i noe mer en bare sex.

Anonymkode: b4993...6b0

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hoteøø burde vel bringe en bjelle? Betaler du eller han?

Anonymkode: 5cf8a...df3

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, Xcase33 skrev:

Det er vi mannfolk som risikerer å havne i "friendzone" da ...ikke dere kvinnfolk :) vi har nok kompiser og kvinner har nok venninner. Det er kvinner som friendzoner mannlige bekjentskaper da det er greit å kunne ha noen å ringe til når man trenger hjelp o.l.  Det er kvinnfolk som er utspekulerte der ikke mannfolk ;) så du kan slappe helt av. 

Soo true.. men what trodde frendzoning kom av at man ikke var intressert?

finnes vel noen kvinner menn ikke vil ha?

Anonymkode: 5cf8a...df3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...