Gå til innhold

Når daten drikker mye


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle ut å ta en øl. Det er vanligvis slik jeg dater, og da blir det maks 2 øl. Han jeg dater drakk 2 halvlitere og bestilte 3. runde. Deretter dro vi til et sted for å se et band. Der drakk han et glass vin og spurte om han kunne ta vinen jeg ikke drakk. Deretter tok han en whisky. På andre date drakk han 3 øl og glemte å spørre om jeg skulle ha mer. Det var en tirsdag over en film. På 3.date drakk vi oss fulle for han sa ikke nei og jeg lot meg rive med. På 4 date var jeg litt lei det hele. Jeg drakk ikke, men han drakk mye, og det var en mandag! Jeg begynte å tenke over hva hans interesser er og han virker til å drikke med kompiser tom. på ukedager.Kan han ha et alkoholproblem? Merket at det luktet alkohol av han en gang vi møttes også.

Anonymkode: d369b...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er sikkert veldig glad i alhohol. Jeg har vært sammen med en alkis, og det anbefales egentlig ikke... Jeg gikk iallefall rundt med en konstant uro, var redd for at han skulle få magesår og blø ihjel, og ikke er det spesielt gøy å ha sex med en som nesten alltid er dritings heller. 

Anonymkode: 9bb57...1eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg dater kan fint ta 1-2 øl på byen en ukedag med en kompis, men han hadde aldri drukket seg full elr drukket hver dag! Daten din virker litt ekstrem, ville tatt det opp med han elr bare funnet en annen. Mulig han er veldig nervøs? Eller alkis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes god vin både bør og kan nytes i helger som i ukedager :) Men da som hygge til en bok, god mat, etc etc...Ikke for å drikke seg drita og hølje innpå med flere lliter

Anonymkode: 0e68d...b14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes god vin både bør og kan nytes i helger som i ukedager :) Men da som hygge til en bok, god mat, etc etc...Ikke for å drikke seg drita og hølje innpå med flere lliter

Anonymkode: 0e68d...b14

Drikker også vin midt i uka, drikker det akkurat når jeg vil. Men kan fint gå en eller flere uker uten ;)

Måten fyren i HI drikker på høres mer problematisk ut.....

Anonymkode: 164b1...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes god vin både bør og kan nytes i helger som i ukedager :) Men da som hygge til en bok, god mat, etc etc...Ikke for å drikke seg drita og hølje innpå med flere lliter

Anonymkode: 0e68d...b14

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke akuratt si jeg ville kalt det for en seriøs date når hver "date" er på fylla. 
Denne fyren her vil bare ha en chill dame å drikke og feste med og ha sex med. 

Anonymkode: 28a94...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...