Gå til innhold

kjønnsleppereduksjon


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det gjør ikke vondt i det hele tatt mens det utføres (du får jo bedøvelse) De har gjort dette før de som opererer og de vet nøyaktig hvor slik at de ikke er borte i sensitive nerver som skal være der).

Du får med deg hjem et par smertestillende og du bør ha tabletter klare hjemme (Paracet etc.) Du vil føle ubehag der nede i området i noen dager etterpå. Du kan fint gå på toalettet og gå osv., men du merker jo litt iliing der nede.

Stingene tar de ikke, de skal falle av selv.

Den følelsen du har der nede i dag uten operasjon får du ikek tilbake før 6-12 måneder.

Selv kjente jeg meg 100 % som før etter 2 år. Men andre sier noen måneder. Det varierer vel fra person til person.

Men det er ikke et smertehelvete dette- bortsett fra den første uken kanskje.

:) Det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

følte meg 100% etter 2 mnd. gikk litt som ei gås den første uka og det var litt ekkelt å tisse. Men så absolutt verdt det! verste var at jeg ikke kunne trene noe særlig de 6 første ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dere som har utført dette, og mener det er vel verdt det, hadde dere veldig store kjønnslepper? Eller var de slik mange har litt untenfor de ytre leppene?

Hva var det som fikk dere til å gjøre det. Rent estetisk eller plager??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør håpe på at du ikke får infeksjon eller andre komplikasjoner. Har selv fått gule stafylokokker i operasjonssår, og aldri i verden om jeg ville risikert svært sår som ikke gror og tykk arrhud der nede på et så viktig og sensitivt sted!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har fått utført denne operasjonen - har det vært privat eller har dere fått det dekket offentlig? Vil også gjerne ha tips om noen klinikker som utfører slike inngrep. Hittil har jeg bare funnet Askimklinikken. Gjør alle plastiske kirurger sånt? Har ikke sett at det står noe på websidene til andre klinikker ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har fått utført denne operasjonen - har det vært privat eller har dere fått det dekket offentlig? Vil også gjerne ha tips om noen klinikker som utfører slike inngrep. Hittil har jeg bare funnet Askimklinikken. Gjør alle plastiske kirurger sånt? Har ikke sett at det står noe på websidene til andre klinikker ihvertfall.

Det offentlige dekker slike operasjoner dvs utfører slike operasjoner om det er tilstander som kvalifiserer til det, men de er sjeldne. Moralen blir da om operasjonen dekkes av det offentlige så er den nødvendig. Dekkes den ikke er det unødvendig altså kun av utseende messig karakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

disse gjør det også:

http://www.axessclinic.no/

ellers om du skal få det gjort offentlig så må du til legen og om han/hun mener det er nødvendig så må du få henvendelse videre. men det blir å ta tid... disse operasjonene er ikke særlig høyt på prioriterings listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Dere som har utført dette, og mener det er vel verdt det, hadde dere veldig store kjønnslepper? Eller var de slik mange har litt untenfor de ytre leppene?  

Hva var det som fikk dere til å gjøre det. Rent estetisk eller plager??

Jeg gjorde det av estetiske grunner for det meste. Men også fordi det som hang utenfor gnisset i trusene slik at det var ubehagelig ved gange..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...