Gjest C.Tramell Skrevet 20. oktober 2017 #141 Skrevet 20. oktober 2017 Og nå er Martin Timell avslørt som en drittsekk av dimensjoner. Selveste go'gubben på svensk TV har drevet med trakassering og seksuell trakassering av kolleger over veldig mange år, og ledelsen har visst men ikke gjort noe. Det er helt sykt at disse menneskene får lov til å holde på som de gjør. Jeg fatter ikke at det går an! Jeg håper hodene ruller i TV4. https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/nkwkm/lulu-carter-i-oppenhjartig-intervju-om-martin-timell Når vil vår egen Weinstein outes, tro? Det finnes garantert mange av den her i Norge også. Tipper de svetter litt nå.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #142 Skrevet 20. oktober 2017 Syns hele kampanjen er uspiselig. Jeg begriper ikke at folk har lyst til å bli eksponert på den måten. Status: offer. Ikke faen om jeg hadde satt skrevet #me too uansett hvor grovt det jeg hadde vært utsatt for var. Anonymkode: 93d7d...30c 1
Horten Market Skrevet 20. oktober 2017 #143 Skrevet 20. oktober 2017 I dag fråder feministene av raseri over en karikatur av vår nye utenriksminister, Ine Marie Erikesen, tegnet av en MANN i det de tolker som en seksistisk positur. Ingen hadde reagert om en kvinne hadde tegnet en mann på tilsvarende vis. I verdenssammenheng er det bare muslimene som reagerer slik på karikaturer av sine helligheter. Kvinner er feminismens hellige. Krenkelseshysteriet i feminismen tvinger menn til å legge bånd på helt normal maskulin adferd, slik muslimsk kultur hindrer kvinners frie livsutfoldelse. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #144 Skrevet 20. oktober 2017 4 minutes ago, Horten Market said: I dag fråder feministene av raseri over en karikatur av vår nye utenriksminister, Ine Marie Erikesen, tegnet av en MANN i det de tolker som en seksistisk positur. Ingen hadde reagert om en kvinne hadde tegnet en mann på tilsvarende vis. I verdenssammenheng er det bare muslimene som reagerer slik på karikaturer av sine helligheter. Kvinner er feminismens hellige. Krenkelseshysteriet i feminismen tvinger menn til å legge bånd på helt normal maskulin adferd, slik muslimsk kultur hindrer kvinners frie livsutfoldelse. Merk også at de sier hun fremstilles som en sexdukke og ikke en gammel gris. Damer er visst ofre selv om de grafser på unge menn som er synlig ukomfortable. Anonymkode: 8235c...1d6 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #145 Skrevet 20. oktober 2017 At alle overgrep og uønskede seksuelle hendelser sidestilles i en slik kampanje, gjør at mange som har opplevd "mindre alvorlige " hendelser skriver meetoo, og mange som har opplevd overgrep av alvorligere grad vegrer seg forå stå fram.... er mitt inntrykk. Anonymkode: d0049...76c 2
Kragebein Skrevet 20. oktober 2017 #146 Skrevet 20. oktober 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner. Kragebein, mod
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #147 Skrevet 21. oktober 2017 5 timer siden, Horten Market skrev: I dag fråder feministene av raseri over en karikatur av vår nye utenriksminister, Ine Marie Erikesen, tegnet av en MANN i det de tolker som en seksistisk positur. Ingen hadde reagert om en kvinne hadde tegnet en mann på tilsvarende vis. I verdenssammenheng er det bare muslimene som reagerer slik på karikaturer av sine helligheter. Kvinner er feminismens hellige. Krenkelseshysteriet i feminismen tvinger menn til å legge bånd på helt normal maskulin adferd, slik muslimsk kultur hindrer kvinners frie livsutfoldelse. Det hadde ikke skjedd at kvinner tegna en mann på tilsvarende vis. Tegningen insinuerer at hun skal gi mennene blowjob, noe som er sexistisk og helt off topic for hennes politiske arbeid. Kvinner holder seg hvertfall saklig når de skal debattere og bruke tegninger for å få frem et poeng om politkkk. Det er ikke normal maskulin atferd å gjøre kvinner til sexobjekter. Det er mannsjåvinistisk atferd. Anonymkode: 130c8...065 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #148 Skrevet 21. oktober 2017 Jeg er lei av at vi kvinner alltid skal gjøre oss til offer så er ikke med på det. Dessuten er det merkelig å sidestille seksuell oppmerksomhet med overgrep, det er nå litt forskjell på å bli gjengvoldtatt bak en busk og få en liten kommentar etter seg... Anonymkode: 3015c...253 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #149 Skrevet 21. oktober 2017 Gal verdenAnonymkode: 5278a...b11
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #150 Skrevet 21. oktober 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er lei av at vi kvinner alltid skal gjøre oss til offer så er ikke med på det. Dessuten er det merkelig å sidestille seksuell oppmerksomhet med overgrep, det er nå litt forskjell på å bli gjengvoldtatt bak en busk og få en liten kommentar etter seg... Anonymkode: 3015c...253 Gjøre oss til offer? slik oppmerksomhet kan være J ødeleggende, opplevde det selv på jobb..........nå BITER JEG FRA MEG, men allikavel, synes menn virker gale Anonymkode: 5278a...b11 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #151 Skrevet 21. oktober 2017 13 timer siden, Horten Market skrev: I dag fråder feministene av raseri over en karikatur av vår nye utenriksminister, Ine Marie Erikesen, tegnet av en MANN i det de tolker som en seksistisk positur. Ingen hadde reagert om en kvinne hadde tegnet en mann på tilsvarende vis. I verdenssammenheng er det bare muslimene som reagerer slik på karikaturer av sine helligheter. Kvinner er feminismens hellige. Krenkelseshysteriet i feminismen tvinger menn til å legge bånd på helt normal maskulin adferd, slik muslimsk kultur hindrer kvinners frie livsutfoldelse. Hva i alle dager er maskulint med å trakasere og begå overgrep? For meg vitner det kun om lav selvfølelse og et behov for å herske. Noe som absolutt ikke er maskulint i det hele tatt. Tvert i mot. Anonymkode: ab855...83e 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #152 Skrevet 21. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er lei av at vi kvinner alltid skal gjøre oss til offer så er ikke med på det. Dessuten er det merkelig å sidestille seksuell oppmerksomhet med overgrep, det er nå litt forskjell på å bli gjengvoldtatt bak en busk og få en liten kommentar etter seg... Anonymkode: 3015c...253 Det er ikke kvinner som gjør kvinner til offer. Det er overgripere som lager offer. Uansett kjønn. Og det finnes mye mellom en teit kommentar og en gjengvoldtekt. Anonymkode: ab855...83e 1
Horten Market Skrevet 21. oktober 2017 #153 Skrevet 21. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager er maskulint med å trakasere og begå overgrep? Anonymkode: ab855...83e Hva i alle dager er "trakassering og overgrep" i å snu seg etter kvinner på gaten? Kvinner som ikke takler oppmerksomhet viser bare at de ikke er moden nok til å bevege seg ute blant folk. Dere trenger kanskje en mann som anstand?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #154 Skrevet 21. oktober 2017 14 hours ago, AnonymBruker said: Det hadde ikke skjedd at kvinner tegna en mann på tilsvarende vis. Tegningen insinuerer at hun skal gi mennene blowjob, noe som er sexistisk og helt off topic for hennes politiske arbeid. Kvinner holder seg hvertfall saklig når de skal debattere og bruke tegninger for å få frem et poeng om politkkk. Det er ikke normal maskulin atferd å gjøre kvinner til sexobjekter. Det er mannsjåvinistisk atferd. Anonymkode: 130c8...065 Hvorfor smiler ikke mennene om de er i ferd med å få blowjob? Det er jo tydelig at hun antaster dem. Man ser at mennene ikke ønsker oppmerksomheten. Ikke så rart. Hun kunne vært moren deres. Anonymkode: 8235c...1d6
Horten Market Skrevet 21. oktober 2017 #155 Skrevet 21. oktober 2017 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Tegningen insinuerer at hun skal gi mennene blowjob Det er i din skitne fantasi. Tegneren selv sier han ikke hadde noe slikt i tankene i det hele tatt. Skal man analysere din fantasiforestilling videre, ser man at det er to unge soldater og en dobbelt så gammel kvinne i maktposisjon, som forsvarsminister faktisk den øverste lederen i de væpnede styrkene. Likevel er det hun som er offer ... Endret 21. oktober 2017 av Horten Market
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #156 Skrevet 21. oktober 2017 Hater slike kjedebrev-greier på fb. Deler hverken bryskreft-sitater eller andre slike poster Anonymkode: fa87f...5c8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #157 Skrevet 21. oktober 2017 2 timer siden, Horten Market skrev: Hva i alle dager er "trakassering og overgrep" i å snu seg etter kvinner på gaten? Kvinner som ikke takler oppmerksomhet viser bare at de ikke er moden nok til å bevege seg ute blant folk. Dere trenger kanskje en mann som anstand? Men kjære vene. Du har jo ikke skjønt noe av dette her. Fortsatt ingen ting. Overgrep er ikke en slengbemerkning. Det er snakk om voldtekter, trusler for å få sex, klåing osv osv. Menn som bruker sitt kjønn, og også sex, for å bedrive makt over damer. Antagelig kommer du nå til å sutre til moderatoren her og kalle dette innlegget her for krenkende og personhets. Slik som du pleier å gjøre. Og kg sletter fordi det ikke er greit. Selv om du, Horten Market, daglig krenker damer her inne med ditt kvinnehat. Anonymkode: ab855...83e 1
Horten Market Skrevet 21. oktober 2017 #158 Skrevet 21. oktober 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overgrep er ikke en slengbemerkning. Det er snakk om voldtekter, trusler for å få sex, klåing osv osv. Voldtekt er overgrep, klåing osv. kan være trakassering, avhengig av kontekst. Men du har ikke skjønt at for de fleste som henger seg på disse kampanjene, så er en slengbemerkning et overgrep. Hva sier du til dem? Er det ikke opp til dem å avgjøre? Sitat Antagelig kommer du nå til å sutre til moderatoren her og kalle dette innlegget her for krenkende og personhets. Slik som du pleier å gjøre. Anonymkode: ab855...83e Vi menn lar oss nok ikke krenke så lett som dere kvinner. For øvrig har jeg aldri rapportert innlegg her på KG. Aldri.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #160 Skrevet 21. oktober 2017 1 time siden, Horten Market skrev: Voldtekt er overgrep, klåing osv. kan være trakassering, avhengig av kontekst. Men du har ikke skjønt at for de fleste som henger seg på disse kampanjene, så er en slengbemerkning et overgrep. Hva sier du til dem? Er det ikke opp til dem å avgjøre? Vi menn lar oss nok ikke krenke så lett som dere kvinner. For øvrig har jeg aldri rapportert innlegg her på KG. Aldri. Alle jeg kjenner, som har delt statusen, har reelle opplevelser av overgrep. Og så har du alle de som ikke har delt, men som har oppleved flere grove overgrep. De fleste damer jeg kjenner har opplevd overgrep. Og ofte er det voldtekter eller voldtektsforsøk. Om en sjelden status kun er for oppmerksomhet så la det gå. Nei menn blir like krenka. Snakket med flere venner om dette i det siste. En mann kunne fortelle at han selv hadde oppleved overgrep og synes dette var svært ubehagelig. Han ble oppriktig lei seg av å høre mine historier og kunne ikke skjønne at vi måtte oppleve slikt gang på gang. Fordi det er så utrolig ubehagelig. Vi holder bare kjeft om det fordi vi frykter å møte fordommer slik du har nå. Det er helt jævlig å vite at du ikke blir trodd og at du selv sikkert er både hårsår og at du overdriver. Men nei. Dette er ingen overdrivelse. Så jeg heier på aksjonen og synes det er bra dette endelig kommer frem i lyset. Men hva du tror og mener spiller egentlig liten rolle i det store og hele. Du representere ikke mangfoldet. Anonymkode: ab855...83e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå