Gå til innhold

Trang?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan vet kvinner selv om de er trange eller ikke? Jeg er 37 år og har ikke peiling.. Ingen mann som er kommentert dette, verken positivt eller negativt.

Anonymkode: 4502a...dcb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror man får høre det om man er trang. Jeg fikk i allefall stadig kommentarer om å være trang før. Nå etter flere fødsler, og en vagina som er videre enn gjennomsnitt har jeg ikke hørt et pip på verken godt eller vondt. :fnise:

Anonymkode: 4078b...0c0

• Liker 1
Skrevet

Antar kvinnene vet dette fordi de tar på seg selv der nede.
Liksom 1 finger, 2 fingre, 3 fingre (sånne målinger). o_O

Skrevet

Jeg har fått kommentarer på at jeg er trang fra nesten samtlige sexpartnere. Merker det også på at det er vanskelig å føre penis inn, må bruke hendene på hver side for å åpne opp på en måte (eller glidemiddel). 

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror man får høre det om man er trang. Jeg fikk i allefall stadig kommentarer om å være trang før. Nå etter flere fødsler, og en vagina som er videre enn gjennomsnitt har jeg ikke hørt et pip på verken godt eller vondt. :fnise:

Anonymkode: 4078b...0c0

Hvordan vet du at du er støtte enn gjennomsnittet? Føler med bøttevid selv etter fødsler, men vet ikke hvordan andre kvinner er

Anonymkode: 17902...de5

Skrevet

Hei. Jeg må være anonym her fordi jeg er en godt voksen kvinne som aldri har hatt sex (samleie). Og skammer meg litt pga alderen min. Er jo ikke akkurat i tyveårene lengre...Men over til underlivet så føles det som om det er"stengt" på en måte. Har aldri klart å presse inn en mini tampong fordi mini tampongen utvider seg og blir større når du tar den ut av pakningen. Har vært hos gynekolog som sa jeg hadde liten åpning, selv om jeg har prøvd å presse inn tampong før det. Hun kunne se og merke at jeg ikke har hatt samleie. Så ja leger kan faktisk oppdage det.  Hun viste meg også forskjellige spekeler.  Visste dere at de har egne små spekeler for jomfruer, og også for barn for det visste jeg ikke at de hadde.  Men det er jo utvilsomt en grunn for at de har det. Og det er for å ikke vide ut og påføre unødig smerte. Legen sa også at man kan tøye ut Skjeden/skjedekransen til å bli større"videre" så det blir mindre vondt ved første samleie. Så da går det jo an å vide seg ut da, eller bli mindre stram når man kan tøye ut til å få større tamponger og penis inn uten smerter og problemer senere...jeg skjønner ikke de som påstår noe annet.

Anonymkode: 98043...faa

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg må være anonym her fordi jeg er en godt voksen kvinne som aldri har hatt sex (samleie). Og skammer meg litt pga alderen min. Er jo ikke akkurat i tyveårene lengre...Men over til underlivet så føles det som om det er"stengt" på en måte. Har aldri klart å presse inn en mini tampong fordi mini tampongen utvider seg og blir større når du tar den ut av pakningen. Har vært hos gynekolog som sa jeg hadde liten åpning, selv om jeg har prøvd å presse inn tampong før det. Hun kunne se og merke at jeg ikke har hatt samleie. Så ja leger kan faktisk oppdage det.  Hun viste meg også forskjellige spekeler.  Visste dere at de har egne små spekeler for jomfruer, og også for barn for det visste jeg ikke at de hadde.  Men det er jo utvilsomt en grunn for at de har det. Og det er for å ikke vide ut og påføre unødig smerte. Legen sa også at man kan tøye ut Skjeden/skjedekransen til å bli større"videre" så det blir mindre vondt ved første samleie. Så da går det jo an å vide seg ut da, eller bli mindre stram når man kan tøye ut til å få større tamponger og penis inn uten smerter og problemer senere...jeg skjønner ikke de som påstår noe annet.

Hvorfor har du aldri hatt sex?:)

Anonymkode: 17902...de5

Skrevet

Har hørt det noen ganger under sex men har nok tenkt at noen menn sier det uansett. Han jeg har hatt som FF i ca 1 år har relativt stor og han er ærlig av seg. Han har kommentert at jeg er trang i starten av sexen, men selvfølgelig blir videre, men at jeg er flink til å bruke musklene. 

Anonymkode: b2c6c...3c6

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja helt enig her. Er helt naturlig at vaginaes utvides hvis man fører inn større og større ting i vaginaen. Ingen er like trang som når man var jomfru og ikke hadde brukt dildo. 

Anonymkode: 83608...658

Skrevet

Har fått høre at jeg er trang av mange men tror det er noe de sier, menn tenner jo på lyd og også sine egne strofer. 
Jeg kan bli fista så tror ikke jeg er spesielt trang selvom mange sier det gang på gang i samleie. 

Anonymkode: 22e0c...ae7

• Liker 1
Skrevet

De jeg har hatt sex har sagt det, og hos gynekolog må de bruke de minste spekelene under undersøkelsen.

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fått høre at jeg er trang av mange men tror det er noe de sier, menn tenner jo på lyd og også sine egne strofer. 
Jeg kan bli fista så tror ikke jeg er spesielt trang selvom mange sier det gang på gang i samleie. 

Anonymkode: 22e0c...ae7

Er noe menn sier til alle for å være hyggelig. Men drit i om man er trang, vid, dyp osv. Man får det gøy om man har rette innstillingen uansett..  Alt sitter i hodet på både kvinner og menn. Damer som har sterke preferanser om en diger pikk, er ikke noe gøy å ha sex med, så er ikke noe tap. Samme gjelder menn som har krav om ei stram jomfrumus. 

Anonymkode: 83608...658

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...