Gå til innhold

"Har du evt noen single venninner?"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er noe av det mest tragiske jeg hører når jeg har avvist en som har spurt om jeg er singel/interessert. HVA er greia?? Dater du hvem som helst, bare det har puls?

Anonymkode: 60662...d5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahah det spm. har jeg aldri fått. Hadde bare ignorert det.

Anonymkode: adc5c...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Dater du hvem som helst, bare det har puls?

Nesten. Prøvde seg jo t.o.m. på deg.

Anonymkode: 8133b...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det er ment på ramme alvor, og ikke som en sånn "Vel, for å ta brodden av denne pinlige situasjonen, så prøver jeg meg med litt selvironisk humor som antyder at jeg er desperat og åpen for hvilken som helst dame som er tilgjengelig"?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha. Jeg tror jeg hadde tolket det positivt som at han mener at jeg må ha fine gode venninner siden de er venn med meg som er fin og god ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Søgni skrev:

Er du sikker på at det er ment på ramme alvor, og ikke som en sånn "Vel, for å ta brodden av denne pinlige situasjonen, så prøver jeg meg med litt selvironisk humor som antyder at jeg er desperat og åpen for hvilken som helst dame som er tilgjengelig"?

Kan jo være, men jeg fikk ikke inntrykk av det. Ble skrevet dette og vedkommende pøste på emojies ellers, men ikke etter dette utsagnet

Anonymkode: 60662...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Må innrømme at jeg har tenkt det selv når jeg ikke har vært sånn kjempeinvolvert, men blitt avvist av en sympatisk og kjekk fyr : hmm, lurer på om han har en bror eller kjekke kamerater? MEN, jeg har heldigvis klart å holde det inne hittil.. Jeg skjønner jo hvordan det høres ut for andre:)

Anonymkode: 86a50...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker litt som om han forsøker å småfornærme deg og understreke at du ikke var spesiell.

Anonymkode: 02346...d9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er vel de fleste menn, ikke kresne og tar de fleste. 

Anonymkode: bc343...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...