Gå til innhold

Hersketeknikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han 01:35; Hei, hvordan gikk det på eksamen idag? Gikk det til helvete? (Jeg sov) 

Han 02:35; Nei vel, sorry.. skal ikke bry meg jeg.

Han kl 07.30; Neivel, bare drit i det😊😊Skal ikke forstyrre deg mer. 

Fortsatt, JEG SOVER! 

Er dette normal oppførsel av en godt voksen mann på 40 år? 

Anonymkode: 8af60...61a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er ikke normalt. Dette er hersketeknikk i mild grad synes jeg. Han burde vel forstå at du sover på natten når du går på skole. (Antar at du studerer siden du nevnte eksamen).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bedt fyren dra til helvete når jeg våknet om jeg fant 11 meldinger om hvor sår han er for å ikke få oppmerksomhet midt på natten når det er åpenbart at folk sover... (muligens litt aggressivt, men jeg er nordlending)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i alle dager? Hva går han her på? 

Fikk en lignende respons av en litt for tørst fyr selv. Hadebra. Sånt er bare ekkelt og unormalt. 

Anonymkode: 79f29...21e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, nuva skrev:

 

Jobber han på natta siden han sendte deg meldinger mens du sov, eller satt han og lengtet etter litt selskap mens han var på fylla?

Nei han har en dagtid jobb og en helt merkelig døgnrytme... regner med han ikke var på fylla nei. 

Anonymkode: 8af60...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke møtt han på en veldig god stund da han bor langt unna meg. Har fortsatt litt kontakt nå og da og lurer på om han er sint/bitter på meg fordi vi liksom aldri ble noe mer. Han er grei som en venn, eller var det før. Men skal han oppføre seg slik kan vi jo ikke ha kontakt i det hele tatt. Utrolig barnslig oppførsel.. 

Anonymkode: 8af60...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være en hersketeknikk for å få deg til å føle dårlig samvittighet og til å beklage unødvendig, prøver å få deg til å føle at du har gjort noe galt. Og ikke minst for å få deg til å be han bli og ikke trekke seg tilbake. Jeg var borti lignende en gang. Datet en gutt. Var ute å jogget en gang, og dette var når msn var populært, satte statusen til "ute og jogger" kom hjem og hadde fått 10 mld av samme sort som du hadde fått.

hva gjør du?

hvorfor svarer du ikke?

plager jeg deg?

Greit skal ta et hint!

osv osv.

Dette er en barnslig oppførsel, og tror de som tyr til den slags er usikre på seg selv og vil at den andre nærmest skal trygle for å få dem blide igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Han burde ha tenkt over at han sendte meldingene på et tidspunkt når det er normalt at folk sover og oppført seg annerledes. Jeg synes dog det ikke er herseteknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike meldinger er unødvendige. Har han ikke innsikt nok til å forstå at man sover på den tiden..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se at det er hersketeknikk, men han mangler jo sosiale antenner så det holder.

Anonymkode: 79a11...985

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke se at det er hersketeknikk, men han mangler jo sosiale antenner så det holder.

Anonymkode: 79a11...985

Han vil jo at jeg skal beklage meg for ikke å ha svart han midt på natta. Sånn typ "unnskyld at jeg bryr meg" meldinger. Er egentlig veldig glad vi ikke ble sammen for jeg lurer på hvordan han oppfører seg når han er i konflikt med partneren sin.  

Anonymkode: 8af60...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...