Gå til innhold

Er du forelsket? :D

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er sinnsykt betatt av en mann jeg har hatt noen dater med.. Får hjertebank hver gang jeg får en mld😂😂 Men er litt usikker på om han føler det samme... haha- ja, det er som å være 16 igjen!!

Anonymkode: e7cf9...b4c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig forelsket og full av 🦋I magen.. To voksne (40+ og 50+) personer og begges første tinderdate ble match😍 Mange år siden jeg har hatt det sånn, trodde ikke jeg hadde det i meg lenger.. Tok heldigvis feil💃

Skrevet

Det bare bobler i meg om dagen! Om det kan kalles forelskelse... Tror nesten det:P

• Liker 1
Skrevet
På 19.10.2017 den 17.44, AnonymBruker skrev:

Er sinnsykt betatt av en mann jeg har hatt noen dater med.. Får hjertebank hver gang jeg får en mld😂😂 Men er litt usikker på om han føler det samme... haha- ja, det er som å være 16 igjen!!

Anonymkode: e7cf9...b4c

Dette! Føler meg som en fjortis. Dummer meg ut hele tiden og babler usammenhengende som en tosk, blir overrasket om at han fortsatt tror jeg er en oppegående person sånn som jeg holder på. :bond: Nyter det så lenge det varer, men det er både brutalt skummelt og så vanvittig deilig på en gang. Det kiler på det riktige stedet i magen, men jeg er så livredd for å bli såret også.

Skrevet

Så heldige dere er.. :hjerte:

Anonymkode: 59b63...e50

Skrevet

Nei, og nå har jeg bestemt meg for å lukke den døra for en periode. Jeg trenger mer tid etter dårlige opplevelser, det føles litt trist da jeg har hatt en periode hvor jeg har savnet noen veldig (vært singel en god stund, men ting sitter i), men samtidig befriende. Jeg har mye annet som er veldig viktig i livet mitt, og jeg må finne tilbake til meg selv :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Ja. Jeg lurer på om vi treffes igjen. Eller om jeg treffer noen jeg opplever det samme med. Føltes som jeg skulle være der nettopp fordi jeg skulle treffe han. 

Men jeg funket opp. Han er fra et annet land. Men nå hater jeg "realitetens kjedsomheter" og har et lite håp om at vi skal treffes igjen, eller at jeg kan få ordnet opp. 

Jeg øver meg på å være glad for at jeg får ha følelsene. Jeg har alltid prøvd å fortrenge dem og tenke "hvis du har selvrespekt må du bestemme deg god å gå videre".  Men man kan ikke bare bestemme seg for det. Jeg prøver å heller kose meg med følelsene. Selv om det ikke er garantert å bli oss så vet jeg at han eksisterer. 

Anonymkode: bde43...ea9

Gjest Annetnavn_
Skrevet
På 17.10.2017 den 11.57, Engel skrev:

Må nok innrømme det ja...:rodmer: I en alder av 40 føler jeg meg nå som en tenåring igjen. Fantastisk og skremmende på en gang. måtte det bare vare...:strix:

41 år her og har det akkurat som deg- deilig og skummelt (og alt mellom der) på en gang.

Skrevet

avstandsforelsket:hjerte:

Anonymkode: a297c...a39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...