Gå til innhold

Er så forelska i en venn :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..og det er så utrolig kjipt for jeg er sikker på at han bare ser på meg som en venn. Hva skal jeg gjøre for å slutte å tenke på han på denne måten? Er mye med andre venner også og gjør ting alene, men får han ikke ut av tankene. Vi studerer sammen og møtes med andre flere ganger i uka, så jeg kan ikke bare slutte å møte han heller med mindre jeg vil sitte alene hjemme hver helg.

Jeg kunne jo sagt det rett ut til han, men da blir det sikkert vanskelig for han å være venn med meg, kanskje han synes det er ekkelt? Jeg er 4 år eldre enn han (30-34), og jeg kan ikke konkurrere mot de pene jentene. Jeg er søt og snill, men ikke en som menn prøver seg på på byen.

Skulle ønske man kunne se inn i framtiden og vite hvordan det hadde gått før man gjør en skikkelig tabbe. Menn, er det sånn at dere kan bli interessert i en jente om dere vet hun er interessert i dere? Eller ødelegger det alt om dere ikke har tenkt tanken allerede?

Anonymkode: eab11...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn, er det sånn at dere kan bli interessert i en jente om dere vet hun er interessert i dere? Eller ødelegger det alt om dere ikke har tenkt tanken allerede?

Anonymkode: eab11...75f

Jeg tror nok helt sikkert det at man vet noen er interessert kan bidra til enten å åpne øynene for noen, eller la små følelser vokse. Jeg hadde f.eks. et godt øye til ei jente en periode, men for meg virket det fullstendig fjernt at hun skulle være interessert i meg så jeg lot aldri følelsene utvikle seg på det tidspunktet. I ettertid fikk jeg vite at hun hadde likte meg også, og jeg opplevde å få en slags sterk forelskelse/kjærlighetssorg siden det da var for sent og vi ikke lenger så hverandre slik at det var helt unaturlig å skulle gjøre noe med det.

Om du opplever det samme som meg vil du angre på at du ikke undersøkte nærmere muligheten for at det kunne bli dere. Selv om du er kritisk til eget utseende sammenlignet med yngre jenter er ikke utseendet grunnen til at mennesker blir sammen.

Anonymkode: d5519...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nok helt sikkert det at man vet noen er interessert kan bidra til enten å åpne øynene for noen, eller la små følelser vokse. Jeg hadde f.eks. et godt øye til ei jente en periode, men for meg virket det fullstendig fjernt at hun skulle være interessert i meg så jeg lot aldri følelsene utvikle seg på det tidspunktet. I ettertid fikk jeg vite at hun hadde likte meg også, og jeg opplevde å få en slags sterk forelskelse/kjærlighetssorg siden det da var for sent og vi ikke lenger så hverandre slik at det var helt unaturlig å skulle gjøre noe med det.

Om du opplever det samme som meg vil du angre på at du ikke undersøkte nærmere muligheten for at det kunne bli dere. Selv om du er kritisk til eget utseende sammenlignet med yngre jenter er ikke utseendet grunnen til at mennesker blir sammen.

Anonymkode: d5519...64e

Hun er ikke kritisk til utseendet sammenlignet med yngre jenter, men sammenlignet med pene jenter. Viktig forskjell!   I starten av trettiårene er det vanskelig å se hvem som er 31 og hvem som er 34, feks. Men forskjellen i hvordan folk holder seg og tar vare på seg selv er enorm.

Anonymkode: 0ed3e...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff en mann som liker å skrive (finne opp) bittertråder og historier på KG hvor han later som at han er en kvinne og fremstiller dem negativt.... Ble ikke forelska i han nei.

Anonymkode: 0e08a...aa9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

..og det er så utrolig kjipt for jeg er sikker på at han bare ser på meg som en venn. Hva skal jeg gjøre for å slutte å tenke på han på denne måten? Er mye med andre venner også og gjør ting alene, men får han ikke ut av tankene. Vi studerer sammen og møtes med andre flere ganger i uka, så jeg kan ikke bare slutte å møte han heller med mindre jeg vil sitte alene hjemme hver helg.

Jeg kunne jo sagt det rett ut til han, men da blir det sikkert vanskelig for han å være venn med meg, kanskje han synes det er ekkelt? Jeg er 4 år eldre enn han (30-34), og jeg kan ikke konkurrere mot de pene jentene. Jeg er søt og snill, men ikke en som menn prøver seg på på byen.

Skulle ønske man kunne se inn i framtiden og vite hvordan det hadde gått før man gjør en skikkelig tabbe. Menn, er det sånn at dere kan bli interessert i en jente om dere vet hun er interessert i dere? Eller ødelegger det alt om dere ikke har tenkt tanken allerede?

Anonymkode: eab11...75f

4 år merkes jo ikke når man er i 30-årene. Og jeg vet flere som ikke har lagt merke til en preson før de har fått høre at de er interessert, men da har fått øynene opp for dem. Så lenge du vet sikkert at han er singel så har du ikke noe å tape på å sjekke det ut tenker jeg. Du trenger jo ikke nødvendigvis si det rett ut med en gang, det går jo an å prøve å flørte litt med han først. Holde øyekontakt osv, og se hvordan han responderer på det. Og gå videre hvis du føler du får respons fra han.

Anonymkode: 8130e...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...