Gå til innhold

Har eldre kvinner som dater yngre menn psykiske problemer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå snakker vi ikke om 5 års aldersforskjell, men de som går etter menn som er nærmere 20 år yngre enn dem og kunne vært sønnen deres?

Anonymkode: b68b4...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke mer en normalbefolkningen eller mer enn menn som går etter 20 år yngre damer. Men begge deler går vel under perverse seksuelle preferanser. Men så lenge de holder seg innenfor loven er det lov å være nasty person andre får gåsehud av.

Anonymkode: 80c6e...126

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, NotNaomi skrev:

Er du ei som er blitt forlatt til fordel for ei som er 20 år eldre enn eksen din?

Nei. Jeg tenker generelt så går jo kvinner etter litt motstand. Stødige mannemenn. Kvinner vil ha menn, ikke gutter. 

Og en kvinne på typ 45 år som dater menn på 25 år må jo ha noen issues? De vil ha en «sønn» de vil dulle med og dominere. 

Anonymkode: b68b4...019

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg tenker generelt så går jo kvinner etter litt motstand. Stødige mannemenn. Kvinner vil ha menn, ikke gutter. 

Og en kvinne på typ 45 år som dater menn på 25 år må jo ha noen issues? De vil ha en «sønn» de vil dulle med og dominere. 

Anonymkode: b68b4...019

Vel. Jeg vet om flere som dater og har forhold til yngre menn,men største aldersforskjellen er 17 år da,men ikke langt unna 20. Virker som det ikke er så veldig uvanlig. Når en er 25 så er en voksen,og det er faktisk mange på den alderen og litt eldre som rundt 30 som liker mye eldre damer. Damer blir ikke så kjededelige og "satt"(les late) som menn i en viss alder. Så det er forståelig spør en meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg tenker generelt så går jo kvinner etter litt motstand. Stødige mannemenn. Kvinner vil ha menn, ikke gutter. 

Og en kvinne på typ 45 år som dater menn på 25 år må jo ha noen issues? De vil ha en «sønn» de vil dulle med og dominere. 

Anonymkode: b68b4...019

Nå var det ikke meg du svarte, men jeg følte for å kommentere det du skrev, for det var veldig generaliserende.

Hvorfor tror du automatisk at hun på evt 45 er den dominerende? Kvinner er forskjellige uavhengig sin alder. Det finnes ei på 45 med flere ekser , samboerforhold, og barn bak seg, mens det finnes også ei uskyldig dame på 45 med nesten ingen partnere, ingen barn, hun ser også kanskje mye yngre ut enn sin alder. Så har du en mann på 25. Han kan være nettopp flytta hjemmefra, med liten erfaring ang kvinner, evt en på 25 som flytta hjemmefra da han var 16-17, har hatt flere forhold bak seg, er dominerende type...

Alder gjenspeiler ikke nødvendigvis vår erfaring eller hvem vi er...Alder er alltid individuelt.

Anonymkode: 8a818...6f0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg tenker generelt så går jo kvinner etter litt motstand. Stødige mannemenn. Kvinner vil ha menn, ikke gutter. 

Og en kvinne på typ 45 år som dater menn på 25 år må jo ha noen issues? De vil ha en «sønn» de vil dulle med og dominere. 

Anonymkode: b68b4...019

Hva er galt med dette? Menn er mest seksuelle i denne alderen. Samtidig som damer er mer seksuelle i voksen alder. Så seksuelt matcher disse her veldig bra. 

Anonymkode: 09773...5e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mer vanlig med psykiske problemer blant menn som går etter 20 år yngre kvinner. Kvinner tenker ikke på maktforskjeller og roller i forholdet, de går etter kjærligheten. Eldre menn som går etter mye yngre kvinner gjør det av helt andre faktorer enn kjærlighet som regel.

Anonymkode: 9af51...397

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker for meg selv, men det første som faller meg inn er at den der «kunne vært sønnen deres» må jo mest gjelde for kvinner som har barn. Jeg har ikke det og driver derfor ikke og projiserer en omsorgsrolle over på samtlige som er i en alder jeg teknisk sett kunne ha vært mor for. 

Kommer an på hvilken jobb man har, men man kan jo ha jevnbyrdige kollegaer på 25. Selvfølgelig er det forskjeller i livserfaring, men jeg var nå ganske moden da jeg var 25. Det er da ikke greit å umyndiggjøre unge kollegaer totalt bare pga fødselsåret deres, så hvorfor skal det ikke gå an å ha en fling med en uten å være syk? 

 

 

Anonymkode: 4592d...d27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er mer vanlig med psykiske problemer blant menn som går etter 20 år yngre kvinner. Kvinner tenker ikke på maktforskjeller og roller i forholdet, de går etter kjærligheten. Eldre menn som går etter mye yngre kvinner gjør det av helt andre faktorer enn kjærlighet som regel.

Anonymkode: 9af51...397

Enig. Eldre menn som går etter yngre jenter gjør dette for å styrke sitt eget ego i større grad enn at eldre damer som går etter yngre menn. Yngre menn er gjerne pådriver ovenfor eldre damer. Jeg kunne fått flere unge gutter til sengs, men lat være pga fordommer. Jeg er redd for å bli en snakis eller bli dømt selv om han er pådriver. Står i den situasjonen nå hvor jeg har opplevd veldig sterk kjemi med en yngre fyr. Jeg har derfor ikke oppfordrer til videre kontakt. 

Anonymkode: 09773...5e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du mener det bare er kvinner som sliter psykisk, går de etter yngre menn? Ikke menn som går etter yngre damer?

Og hvorfor skulle ikke yngre menn være manne menn? Da jeg var 31 år, så var jeg i forhold med en mann på 20 år, han var 2 m høy og toppidretts utøver, og dominant. Temmelig manne mann det. Nå er jeg sammen med yngre menn, men stort sett bare 5 år yngre. Dette fordi jeg er aktiv, veldig glad i sex, liker å finne på ting. Og jeg har prøvd å date eldre menn, men de orker ikke å finne på så mye, og de orker ikke å ha så mye sex.

Anonymkode: 06cc4...4d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå var det ikke meg du svarte, men jeg følte for å kommentere det du skrev, for det var veldig generaliserende.

Hvorfor tror du automatisk at hun på evt 45 er den dominerende? Kvinner er forskjellige uavhengig sin alder. Det finnes ei på 45 med flere ekser , samboerforhold, og barn bak seg, mens det finnes også ei uskyldig dame på 45 med nesten ingen partnere, ingen barn, hun ser også kanskje mye yngre ut enn sin alder. Så har du en mann på 25. Han kan være nettopp flytta hjemmefra, med liten erfaring ang kvinner, evt en på 25 som flytta hjemmefra da han var 16-17, har hatt flere forhold bak seg, er dominerende type...

Alder gjenspeiler ikke nødvendigvis vår erfaring eller hvem vi er...Alder er alltid individuelt.

Anonymkode: 8a818...6f0

Enig med det som er skrevet her. Personlighet har mer å si enn alder.

Anonymkode: f9012...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Nå var det ikke meg du svarte, men jeg følte for å kommentere det du skrev, for det var veldig generaliserende.

Hvorfor tror du automatisk at hun på evt 45 er den dominerende? Kvinner er forskjellige uavhengig sin alder. Det finnes ei på 45 med flere ekser , samboerforhold, og barn bak seg, mens det finnes også ei uskyldig dame på 45 med nesten ingen partnere, ingen barn, hun ser også kanskje mye yngre ut enn sin alder. Så har du en mann på 25. Han kan være nettopp flytta hjemmefra, med liten erfaring ang kvinner, evt en på 25 som flytta hjemmefra da han var 16-17, har hatt flere forhold bak seg, er dominerende type...

Alder gjenspeiler ikke nødvendigvis vår erfaring eller hvem vi er...Alder er alltid individuelt.

Anonymkode: 8a818...6f0

Ei uskyldig dame på 45 uten barn? Du forsøker å påstå at barnløse i 40 åra er "uskyldige"? Det du skriver her er jo himla generaliserende må jeg si.

 

:alice:

Anonymkode: 51820...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå snakker vi ikke om 5 års aldersforskjell, men de som går etter menn som er nærmere 20 år yngre enn dem og kunne vært sønnen deres?

Anonymkode: b68b4...019

Må vel bare tilstå at jeg har vært med to-tre kvinner som er betydelig eldre enn meg. Kunne ikke registrere psykiske problemer hos noen av de. Høyst normale, oppegående, høflige og behagelige kvinner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei uskyldig dame på 45 uten barn? Du forsøker å påstå at barnløse i 40 åra er "uskyldige"? Det du skriver her er jo himla generaliserende må jeg si.

 

:alice:

Anonymkode: 51820...eec

Jeg er en dame i 40 årene uten seksuell erfaring. Så ja vi finnes også...

Anonymkode: f9012...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er en dame i 40 årene uten seksuell erfaring. Så ja vi finnes også...

Anonymkode: f9012...1ed

Kan fortelle at årsaken til at er at jeg har endt opp uten noen seksuelle forhold er at jeg har lidd av en ekstrem sjenanse overfor menn og at jeg mest har vanket i kvinnemiljøer.  Har heller aldri pleid å gå ut på ute steder eller sjekkesteder fordi jeg aldri har likt meg sånne plasser.

Anonymkode: f9012...1ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...