Gå til innhold

Tok crushen kontakt tilbake senere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som tok initiativ til å kontakte en crush, fortelle om deres følelser og ønsker men som ble avvist: Kom crushen tilbake til dere senere på noe tidspunkt? Hvordan, og var dere fortsatt interessert?

Jeg kontakta en crush, men ble avvist. Hittil skjer det ingenting. Jeg har ikke tatt videre kontakt heller. Men glad jeg da hvordan det lå hvertfall. Nå jobber jeg med å gå videre. :P

Anonymkode: cd0aa...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Vi hadde rota litt tidligere, men da jeg sa at jeg hadde fått følelser for han sa han at han ikke var klar for noe sånt. En måned etter fikk vi skikkelig god kontakt, og vi har nå vært kjærester i over et år :laugh:

Anonymkode: 84dce...2d2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører stadig vekk at det skjer med andre, men det har det aldri gjort med meg. Kanskje det er fordi jeg blir lei meg og vise det i stedet for å late som jeg lett går videre og har et fantastisk fint liv uten vedkommende.

Anonymkode: 4cf8c...ee6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i nesten akkurat samme situasjon, så følger denne tråden.

Jeg sendte en melding til en fyr jeg cruscher på og spurte hvordan det gikk med han, fikk ikke svar, så tok det som at jeg ble avvist. Men det å hilse på meg og gi meg en klem på en festival flere dager ETTER jeg meldingen jeg sendte til han, det gjorde han. Han vet jeg liker han pga signalene jeg har gitt. Jeg har valgt å trekke meg veldig tilbake, så får vi se hva tiden bringer. Nå bor jo vi veeldig langt unna hverandre så er sjeldent vi treffes også:fnise:

Anonymkode: a7c7f...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i nesten akkurat samme situasjon, så følger denne tråden.

Jeg sendte en melding til en fyr jeg cruscher på og spurte hvordan det gikk med han, fikk ikke svar, så tok det som at jeg ble avvist. Men det å hilse på meg og gi meg en klem på en festival flere dager ETTER jeg meldingen jeg sendte til han, det gjorde han. Han vet jeg liker han pga signalene jeg har gitt. Jeg har valgt å trekke meg veldig tilbake, så får vi se hva tiden bringer. Nå bor jo vi veeldig langt unna hverandre så er sjeldent vi treffes også:fnise:

Anonymkode: a7c7f...adc

Hvorfor vil du omgås en så emosjonelt malplassert fyr som ikke klarer formidle hva han synes face to face eller via medier?når du sender melding? Fy flate ikke noe å samle på, ha litt selvrespekt. Finn en som gir deg det du fortjener, et svar eller tydelig budskap holder i masse. 

Anonymkode: b7128...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, har skjedd et par ganger her... Ser ut til at når menn skjønner at du har snudd ryggen til, så skjer det ett eller annet med dem... I det ene tilfelle var det for sent da jeg hadde truffet en ny. Dessuten ønsket jeg ikke bli skuffet på nytt.. Neste tilfelle ble også så veldig interessert. Denne karen var jeg sammen med i 4 år... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har tatt avstand fra mannen jeg liker, men han klarte bare noen dager før han sa han savnet meg. Fortsatt komplisert og han har ikke følelsene. Men søk på matthew hussey på YouTube. Elsker filmene hans! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Jepp. Vi hadde rota litt tidligere, men da jeg sa at jeg hadde fått følelser for han sa han at han ikke var klar for noe sånt. En måned etter fikk vi skikkelig god kontakt, og vi har nå vært kjærester i over et år :laugh:

Anonymkode: 84dce...2d2

Aww :ninuskapus:

Anonymkode: cd0aa...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...