Gå til innhold

Spørsmål om Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på noe i denne appen. Når noen sveiper meg til venstre og altså ikke liker bildet mitt - forsvinner de da for meg slik at jeg ikke kan se de? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg møtte på en person der inne som jeg har et godt øye til i det virkelige liv, men turte ikke å sveipe noen vei. Derfor dro jeg ut av appen. Når jeg kom tilbake sto det : Ingen nye personer i nærheten av deg, eller noe sånt. Betyr det at vedkommende har sveipet meg bort?

Anonymkode: 6c173...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vedkommende vil komme tilbake igjen. Dette har jeg selv opplevd flere ganger. Dem blir ikke bort før dem har slettet appen. Han dukker nok opp igjen i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, 2a1m skrev:

Nei, vedkommende vil komme tilbake igjen. Dette har jeg selv opplevd flere ganger. Dem blir ikke bort før dem har slettet appen. Han dukker nok opp igjen i morgen ;)

Med mindre han har slettet Tinder da.

Anonymkode: 9c4e9...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg lurer på noe i denne appen. Når noen sveiper meg til venstre og altså ikke liker bildet mitt - forsvinner de da for meg slik at jeg ikke kan se de? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg møtte på en person der inne som jeg har et godt øye til i det virkelige liv, men turte ikke å sveipe noen vei. Derfor dro jeg ut av appen. Når jeg kom tilbake sto det : Ingen nye personer i nærheten av deg, eller noe sånt. Betyr det at vedkommende har sveipet meg bort?

Anonymkode: 6c173...217

Nei. Han kommer opp igjen i senere tid. Når du kommer inn på tinder så swiper du gjennom en del menn i en kortbunke. Om du tar pause og går ut fra tinder så blir denne kortbunken med menn stokket om. Slik at han du leiter etter vil du se igjen senere

Anonymkode: 11670...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, 2a1m skrev:

Nei, vedkommende vil komme tilbake igjen. Dette har jeg selv opplevd flere ganger. Dem blir ikke bort før dem har slettet appen. Han dukker nok opp igjen i morgen ;)

Ok, godt tegn det, men...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre han har slettet Tinder da.

Anonymkode: 9c4e9...075

Vedkommende har nok slettet kontoen da.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Han kommer opp igjen i senere tid. Når du kommer inn på tinder så swiper du gjennom en del menn i en kortbunke. Om du tar pause og går ut fra tinder så blir denne kortbunken med menn stokket om. Slik at han du leiter etter vil du se igjen senere

Anonymkode: 11670...207

H*n har slettet kontoen hvis det dere sier stemmer. 

 

MEN jeg har et spørsmål til angående Tinder. Kan man sende bilder av seg selv over chat når man snakker med noen via Tinder? Og kun til den personen man chatter med? Finner ingen funksjon for det :dany:

Anonymkode: 6c173...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bildefunksjon i Tinder, nei. Sikkert fordi de ønsker å unngå "questionable" pictures, dickpicks og nakenbilder. For å sende bilder må du over i en annen app, med mindre det har kommet en oppdatering i det siste.

Han du så etter kan dukke opp igjen, men det er ikke slik at det resetter seg hver gang du går ut av appen. Hvis du tømmer cache inne på programinnstillinger så burde det derimot resettes, i teorien. Har også opplevd at jeg har blitt "tvangsutlogget" og må logge inn på nytt, og da resetter kortstokken seg slik at jeg får opp de samme folka jeg tidligere har sveipet til venstre.

Anonymkode: 5625f...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...