Gå til innhold

Liker menn atletiske kropper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har blitt valgt bort et par ganger til fordel for spebygde damer med smalere skuldre, slanke armer og lange tynne bein. Føler meg rimelig grovbygd i forhold, men vet at jeg er slank. Har en normal bmi, bredere skuldre, lange armer som er litt grove. Jeg veier 62 kg og er 165, men har ikke mye fett. Hører at jeg ser lengre ut enn det jeg er. Jeg har smalere hofter, smal midje og har alltid vært ganske sterk. Er symetrisk og v-shape. Løper og trener en del. Det meste av klær kler meg, men føler meg litt rar i masse blomster. Det blir for nett, så liker mer enfarget. Jeg har faktisk vært modell på to eventer da jeg veide 59 kg. Om jeg ikke har trent, har folk antatt at jeg er trent. Legger jeg på meg, er det brystene og baken som får det meste først. Kanskje litt som Britney Spears etter at hun ble litt større, bare bredere skuldre. Jeg drar noen mannfolk, men har litt komplekser. Skulle gjerne gått i søte blonder og blomster uten å føle meg som en tennisspiller på karnevall. Er det ikke like fint å ha en større/ solid kropp/ ramme? 

Anonymkode: 71e72...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns normalt slanke damer uten synlige muskler er finest. Lubne damer kan også være veldig sexy, men for markerte muskler hos damene er ikke så pent, syns jeg. Men smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn liker da veldig mye forskjellig, heldigvis... :)

Anonymkode: af254...565

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være ærlig. Først og fremst: Om du er pen/tiltrekkende kommer ikke an på kroppsfasongen. Her en sjarm, smil, øyne og ansiktet langt viktigere, og liker jeg dette ville jeg garantert falle pladask for deg uansett hvor mye eller lite muskler du har.

Men, personlig syns jeg nok brede skuldre er et noe maskulint trekk som ikke er veldig pent dersom de er åpentbart "trente skuldre". Brede skuldre og rygg som bærer preg av mange timer på gymmen er ikke noe som tiltrekker meg i utgangspunktet. Igjen, har du sjarmen osv. som jeg liker spiller det ikke så stor rolle, men jeg ville nok foretrekke en smalere jente om jeg skal snakke om ideal som utgangspunkt.

Anonymkode: 47aa3...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er smal skulder og det du mener? Gi et bilde eks? :)

Anonymkode: f1929...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kvinner, liker du atletisk kropp på menn?

Anonymkode: 6fde8...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn liker da veldig mye forskjellig, heldigvis... :)

Anonymkode: af254...565

Jepp. Men flesteparten går for slanke kvinner med former. Store pupper og stram rumpe

Anonymkode: e88ae...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig er det andre årsaker enn dette til at du ble valgt bort. De aller fleste menn er heldigvis rimelig oppegående.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...