Gå til innhold

Fuck de følelsene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom nylig ut av et 6 år langt forhold med en fyr som ikke var så grei. De siste to årene var det bare kvalme, og jeg ble mer eller mindre ferdig for litt over et år siden. 

Vi gjorde det ordentlig slutt for kanskje tre måneder siden, og vi har såvidt snakket. Har ikke grått over fyren siden påske. Med andre ord, helt ferdig, fri, lykkelig fra innsiden og ut og hele pakken. Har truffet et par gutter (som venn, kun kyssa en av de), og ligget med en. Og det er der problemet kommer:

Det er den deiligste sexen jeg noen sinne har hatt, og har truffet han og "datet" de siste tre-fire helgene. Vi klaffer på det meste. Men, jeg kjenner på en liten rar og kjent følelse. Jeg holder på å bli betatt, og det skremmer livdriten ut av meg. Jeg vil være singel og fri, men denne mannen gir meg rom til å være hvem jeg vil når jeg vil. Han liker singellivet, men ligger ikke med andre for øyeblikket. Vi har avklart at det må være greit å ikke være eksklusive. Likevel prioriterer både han og jeg hverandre fremfor alt annet. Hva er det her for noe? Er det mulig å ha et slikt forhold til en mann over tid uten å binde seg? Går det skeis til slutt? Jeg vil bare kose meg her og nå, og bare bli kjent med hele fyren. Han får meg til å føle meg så utrolig bra. Skal jeg bare være åpen og ærlig om alt, eller bør jeg holde litt tilbake. Han vet jeg har et par issues og er sårbar. Vi prater godt sammen... 

Anonymkode: 5ea81...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en sexrelasjon uten forpliktelser. Dere har avklart at det er greit å ikke være ekslusive, og ser man for seg noe seriøst med personen så sier man ikke sånne ting. 
Du kan jo fint ha en sexrelasjon til han og hygge deg og være deg selv, om du greier å være inneforstått med at det ikke vil bli noe seriøst, heller ikke med tiden . 
Tenker at du ikke trenger å være åpen og ærlig om alt og fortelle issues og være sårbar, du har bare møtt han noen helger, og dere har avkart å bare være venner med sex så syntes ikke du skal blottlegge deg for han, han bryr seg mest sannsynligv ikke. 

Anonymkode: 1e1f9...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...