AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #21 Skrevet 16. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, samboer lyver ikke. Har sett flere meldinger om hvor fæl jeg og familien min er. Han sendte meg akkurat en lapp moren hans hadde lagt fram til han (hun har gått å lagt seg), og det stod det om farene med Internett-forhold (vil ikke kalle det det når vi har bodd sammen i 1 år men okay), og at jeg stjeler pengene hans og at han kommer til å ende opp blakk og ødelegge familien til slutt... huff.. hun må slutte å se så mye på TV tror jeg. Anonymkode: bbc6a...db3 Han bor hjemme hos moren nå, men dere har bodd sammen tidligere da eller...? Sikkert på at det er moren som har skrevet lappene og skrevet meldingene han har vist deg? Virker jo helt syk denne mannen du har funnet deg som gjør sånt i alle fall... Ting henger jo ikke på grep i det hele tatt.... Han vet jo at du vil reagere når du får høre dette, men likevel gjør han ingenting med det. Bare fortsetter å vise lapper? Er heller ikke sannsynlig at hun ville lagt inn så mye energi på å fake at hun er glad i deg når du er der, når hun egentlig bare vil ha deg bort. Enten finner du på ting her, eller så gjør kjæresten din det... Anonymkode: 967c5...997
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #22 Skrevet 16. oktober 2017 Nei, nei og nei.. 🙄 skjønner ikke hvorfor jeg må drive å overbevise dere om at jeg snakker sant? Kjæresten min vil ikke slå opp.. han finner ikke på alt dette.. Hun har alltid vært slik, helt hysterisk!! Broren hans har sagt det samme. Hun er såppas falsk mot ansiktet mitt fordi hun har en slags fasade hun må opprettholde. At hun er så snill og perfekte De er ikke styrt-rike, men i den «øvre klassen». Hun snakker dritt om alt og alle. Hun tror hun er mye bedre bare fordi hun fant en velstående mann. Eneste hun prater om til meg er hvor fæle og fattige alle andre er. Det er slik hun er. Hun trenger hjelp. Og dette er ikke noe jeg eller kjæresten finner opp. Anonymkode: bbc6a...db3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #23 Skrevet 16. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, nei og nei.. 🙄 skjønner ikke hvorfor jeg må drive å overbevise dere om at jeg snakker sant? Kjæresten min vil ikke slå opp.. han finner ikke på alt dette.. Hun har alltid vært slik, helt hysterisk!! Broren hans har sagt det samme. Hun er såppas falsk mot ansiktet mitt fordi hun har en slags fasade hun må opprettholde. At hun er så snill og perfekte De er ikke styrt-rike, men i den «øvre klassen». Hun snakker dritt om alt og alle. Hun tror hun er mye bedre bare fordi hun fant en velstående mann. Eneste hun prater om til meg er hvor fæle og fattige alle andre er. Det er slik hun er. Hun trenger hjelp. Og dette er ikke noe jeg eller kjæresten finner opp. Anonymkode: bbc6a...db3 neivel... så hva er det du egentlig vil med innleggene dine da..? Anonymkode: 967c5...997 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #24 Skrevet 16. oktober 2017 Han viser meg alle meldingene og sier til meg hva hun sier, fordi jeg har bedt han om det. Han er ikke slem. Jeg vil ha alle kortene på bordet, jeg gidder ikke denne falskheten lengre. Anonymkode: bbc6a...db3 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #25 Skrevet 16. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: neivel... så hva er det du egentlig vil med innleggene dine da..? Anonymkode: 967c5...997 Jeg vil ha tips om hvordan jeg skal takle denne situasjonen. Ignorere henne.. sette henne på plass... hva dere synes.. Anonymkode: bbc6a...db3 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #26 Skrevet 16. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ha tips om hvordan jeg skal takle denne situasjonen. Ignorere henne.. sette henne på plass... hva dere synes.. Anonymkode: bbc6a...db3 Det blir nok ikke noe bedre ved å sette henne på plass når kjæresten din ikke kommer til å støtte deg fremfor henne. Du har jo flere ganger vist til i denne tråden at kjæresten din støtter mammaen sin og ikke deg igjennom hva du har skrevet om hans oppførsel, selv om han viser meldinger til deg. Så først og fremst syns jeg du må tenke over om det er en sånn kjæreste du ønsker å ha. Ellers er det ikke annet å gjøre enn å ignorere henne. Men det igjen går på bekostning av dine følelser, for jeg skjønner jo at dette er noe som plager deg igjennom hva du skriver i denne tråden. Så da må du igjen tenke over om dette er riktig kjærlighetsforhold for deg. Er kjærligheten sterkere enn irritasjonen og sinne over at moren hans oppfører seg sånn? Er det kanskje bedre å finne seg en med litt mindre komplisert mor? Anonymkode: 967c5...997
Gjest NotNaomi Skrevet 16. oktober 2017 #27 Skrevet 16. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ha tips om hvordan jeg skal takle denne situasjonen. Ignorere henne.. sette henne på plass... hva dere synes.. Anonymkode: bbc6a...db3 Det høres nesten ut som at du vil ha drama. Ber han fortelle hva hun sier og skriver osv? Hvorfor i all verden vil du det? Og nå vil du "gjøre noe". Tror ikke du får gjort noe som helst annet enn å ja,lage drama. Så lenge kjæresten din ikke står opp for deg,vil du selvfølgelig bare oppnå en ting. Og det er at hun om mulig misliker deg enda mer. Og så får du sikkert enda flere og mer brutale referat fra kjæresten din om hva hun sier osv. Du må vel skjønne at ikke noe godt kommer ut av det? Det er typen din som er det største problemet for deg her.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #28 Skrevet 16. oktober 2017 Okay, takk for svar alle sammen. Skal snakke med kjæresten. Og han støtter ikke moren sin, men han sier ikke imot henne. Er nesten som han ikke tørr.. Anonymkode: bbc6a...db3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #29 Skrevet 16. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, nei og nei.. 🙄 skjønner ikke hvorfor jeg må drive å overbevise dere om at jeg snakker sant? Kjæresten min vil ikke slå opp.. han finner ikke på alt dette.. Hun har alltid vært slik, helt hysterisk!! Broren hans har sagt det samme. Hun er såppas falsk mot ansiktet mitt fordi hun har en slags fasade hun må opprettholde. At hun er så snill og perfekte De er ikke styrt-rike, men i den «øvre klassen». Hun snakker dritt om alt og alle. Hun tror hun er mye bedre bare fordi hun fant en velstående mann. Eneste hun prater om til meg er hvor fæle og fattige alle andre er. Det er slik hun er. Hun trenger hjelp. Og dette er ikke noe jeg eller kjæresten finner opp. Anonymkode: bbc6a...db3 Har du aldri tenkt over hvorfor kjæresten din går rundt og forteller deg ALT det negative moren sier om deg? Hvis mine foreldre hadde sagt noe negativt om min samboer ville jeg da aldri fortalt ham om det, hadde tatt det opp på kammerset. Jeg synes ikke det er " svigermoren som er fæl her, jeg synes det er kjæresten din. Anonymkode: 2f117...898
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå