Gå til innhold

fittefis om morgenen

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei!

Jeg får veldig ofte fittefis om morgenen, når jeg reiser meg opp fra senga. Slik har det vært i mange år, men jeg har ikke sett på det som et problem før nå. Jeg går nå på folkehøyskole og deler rom med en annen jente. Har klart å komme meg ut av rommet før fittefisene kom hittil, men i dag gikk det ikke. Det var ikke bare en, men 4 høylytte fittefiser som kom etter hverandre, og jeg har aldri vært så flau i hele mitt liv. Noen som har noen fine tips slik at jeg kan klare å unngå slike pinlige øyeblikk i fremtiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæææ? Aldri hørt om. Hvor slarkete mus har du egentlig? Du får begynne med knipeøvelser.

Anonymkode: bc6b0...e84

• Liker 7
Gjest Walkingdead
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hæææ? Aldri hørt om. Hvor slarkete mus har du egentlig? Du får begynne med knipeøvelser.

Fittefis er normalt, og et fantastisk ord! Håper du finner ut av det ts!

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

haahahha verste jeg har hørt. Fittefis er helt vanlig!

• Liker 3
Skrevet

Jeg har det bare i perioder, men det er litt kleint ja. Du kan jo prøve å trykke ut alt mens du ligger/sitter i senga

Anonymkode: 1d24a...8ad

Skrevet

Tipper den andre jenta er klar over at slikt skjer. Ingenting å bry seg om. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud å uvitende du er. Å stygg i munnen. Det et helt vanlig med fittefis, også under samleie. Det kommer av å til luft inn der vet du.

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har ingenting med slarkete mus å gjøre. :P 

TS, prøv å knip det ut forsiktig før du reiser deg. Det skjer mest under sex for min del, men det du nevner har også hendt meg. Veldig kjedelig, en aner fred og ingen fare, også kommer det gradvis ut og det høres ikke ut som noe annet enn en faktisk fis. :P 

Anonymkode: b6858...3a3

Skrevet

Du får plugge igjen hølet før du sovner da vel.

Anonymkode: 0b04d...333

• Liker 2
Skrevet

Jeg bare lurer. Hvor vanlig er det egentlig? Jeg er snart 30 og har aldri opplevd det. Verken under sex eller ellers. Hvordan "høres" det ut som?

Anonymkode: e35bf...118

• Liker 1
Skrevet

Håp at hun tror det er promp, si "oi luft i magen" eller noe. Du kan også prøve å trykke det ut under dyna før du reiser deg opp, og reise deg opp med litt mer samlede ben så det ikke kommer mer luft inn i det du går ut av sengen. 

Anonymkode: 83bf9...9a4

Skrevet

Har opplevd det under sex men aldri ellers. Er det normalt å få det uten å rote rundt oppi der med noe?

Anonymkode: 6dd78...780

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer. Hvor vanlig er det egentlig? Jeg er snart 30 og har aldri opplevd det. Verken under sex eller ellers. Hvordan "høres" det ut som?

Anonymkode: e35bf...118

Det høres ut som når man prøver å lage en prompelyd med munnen ved å legge tungen mellom tennene og dytte leppene ut og lage lyd (ikke med trutmunn som man suger i et sugerør bare blåser typ prompelyd etterligning) 
Ganske vanlig, trodde det var noe som skjedde alle kvinner fra tid til annen. Tror det er mer uvanlig å aldri ha hatt det. 

Skrevet

Noen ganger kan det være bare en klam luft lyd også, og ikke nødvendigvis den brakinga. 

Skrevet

Denne er til for å plugge igjen fremhullet. Problem løst!

super-large-glass-pussy-plug-anal-plugs-

Anonymkode: 0b04d...333

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...