Gå til innhold

Når starter pms-humøret?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne irritabiliteten kommer snikende en tid før mensen, jeg blir nærtagende og kan bli sint på ingenting. 

Når opplever dere andre jenter at pms humøret starter? 

Tror det starter hos meg en hel uke før... også tidobles det et par dager før mensen, så vipps er det borte når mensen kommer... Er bare nysgjerrig på dere andre, er det bare meg som starter så tidlig? 

Anonymkode: b8dc1...28d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del 10-14 dager før første blødning så er det heldigvis over. Hvis du er skikkelig plaget er det ting du kan prøve på helsekost.

Anonymkode: 1822a...4dc

Skrevet

Som regel 4-5 dager før mensen. 

Anonymkode: 21fdd...310

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne irritabiliteten kommer snikende en tid før mensen, jeg blir nærtagende og kan bli sint på ingenting. 

Når opplever dere andre jenter at pms humøret starter? 

Tror det starter hos meg en hel uke før... også tidobles det et par dager før mensen, så vipps er det borte når mensen kommer... Er bare nysgjerrig på dere andre, er det bare meg som starter så tidlig? 

Anonymkode: b8dc1...28d

og kvinner sier de ikke er ustabile ? dere er jo det

min ex kjæreste hadde mer pms enn det hun ikke hadde. dumpet henne selvfølgelig. orker ikke lengre noe med henne. er vell også derfor hun har hatt sikkert 10 kjærester hvor alle har dumpet henne etter 2 mnd

pms og hormoner for kvinner er heldigvis genetisk betinget og alle er dermed forskjellig. 

Anonymkode: c12b8...a71

Skrevet

Det er vanlig at man er mer hormonell en uke før mensen. 

Jeg blir irritabel, men jeg er jo klar over det så jeg kan ta meg sammen. 

Anonymkode: aaeae...3dd

Skrevet

Jeg er nok heldig, jeg har EN irritabel dag ca to dager før mens. Så jeg er veldig obs rundt den tiden og sier til familien når jeg kjenner det, så de vet at det er jeg som evnt er teit og ikke dem. Så får jeg fortsåelse og litt ekstra slækk/ være mer i fred ;)

Skrevet

10-7 dager før mensen, og gjerne etpar dager inn i uka også. 

Her bemerker samboeren det med en gang, til og med før jeg blir obs på det selv. Han har innebygget pms-radar, og elsker å fortelle meg at jeg er hormonelt urimelig. Og jeg blir så sint! 😠

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanlig at man er mer hormonell en uke før mensen. 

Jeg blir irritabel, men jeg er jo klar over det så jeg kan ta meg sammen. 

Anonymkode: aaeae...3dd

nei det stemmer ikke. kvinner blir ikke irritabell, får endringer i humøret eller blir ustabil, det sier kvinner på kg. og at bare menn er ustabile siden de er mest i fengsel osv

Anonymkode: c12b8...a71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...