Gå til innhold

Utvikle følelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har drevet på med en mann rundt 4 mnd nå. Vi har vært litt av og på. Nesten hver uke de siste to månedene har det vært snakk om følelser og hvor vi står. Og at jeg syns det er vanskelig. Så vi har vært litt frem og tilbake. Nå for litt siden avsluttet han det fordi følelsene var ikke der og han visste ikke hva han ville.

Etter 3 dager stillhet fra begge skrev han at han savnet meg. Og nå i helgen reiste vi bort sammen, og igjen dro jeg opp temaet rundt hvor han sto ifht til meg. Dum som jeg er! Jeg syns jo helt klart det er vanskelig når jeg har så masse følelser og han ikke. Da sa han at vi har snakket det ihjel og at det har blitt litt uinteressant når det har blitt så mye «press» på følelser. Forståelig nok når jeg tenker meg om! Nå ble vi halvveis enige om å bare gå sakte frem og ikke snakke om følelser i det hele tatt for å se hvordan det går. Tror dere det kan gå? Og det er ikke for sexen han er med meg, for vi hadde ikke sex denne helgen. 

Anonymkode: f1808...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som han jeg drev på med. Drev på slik i 2 år før det viste seg at han ikke ville ha forhold. Hvor gammel er Han?

Anonymkode: aca57...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som han jeg drev på med. Drev på slik i 2 år før det viste seg at han ikke ville ha forhold. Hvor gammel er Han?

Anonymkode: aca57...4cc

Akkurat det samme her faktisk. Eller ikke 2 år, men 1 år og 6 mnd. Da dukket drømmedama opp og de ble sammen i løpet av 1 uke. 

Anonymkode: cf50c...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si du legger press på han. Dere har holdt på i 4 måneder, burde snart være tydelig for han hva han ønsker med deg. Han kaster bort tiden din med å være så fram og tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som han jeg drev på med. Drev på slik i 2 år før det viste seg at han ikke ville ha forhold. Hvor gammel er Han?

Anonymkode: aca57...4cc

30 

Anonymkode: f1808...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, saltyliquorice skrev:

Vil ikke si du legger press på han. Dere har holdt på i 4 måneder, burde snart være tydelig for han hva han ønsker med deg. Han kaster bort tiden din med å være så fram og tilbake.

Ja jeg vet. Begynner å føle på det nå. Det er jo fryktelig trist også når vi oppfører oss som at vi er i et forhold når vi er sammen men han ikke har de følelsene. Lite jeg vil mer enn å være med han. 

Anonymkode: f1808...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

30 

Anonymkode: f1808...35b

Navnet begynner ikke tilfeldigvis på R? 😂

Anonymkode: aca57...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Navnet begynner ikke tilfeldigvis på R? 😂

Anonymkode: aca57...4cc

Nei 😂 er nok flere av denne typen mannfolk 🤔😂

Anonymkode: f1808...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei 😂 er nok flere av denne typen mannfolk 🤔😂

Anonymkode: f1808...35b

Skulle ønske det ikke gjorde det, men 🙄 Jeg fikk også beskjed om å slutte å spørre om følelser fordi det ødela mye for interessen hans, og bare se hvordan det gikk med tiden. Det ble altfor usikkert for meg, så jeg ble helt fucked i hodet til slutt. Så hadde 2 år gått. Han har vært singel siden, og det var tydelig at han bare ønsket selskapet og en "søndagskjæreste" uten noen forpliktelser. Huff. Jeg ville nok ha droppet hele fyren. Dette kommer til å gnage skikkelig på deg er jeg redd, og du kommer til å klø etter å spørre om følelser igjen. Og kjenner jeg denne typen mannfolk rett, og du venter noen mnd før du spør igjen, så er det også altfor tidlig å spørre om det da ifølge han 🙄 Sånn kommer det nok til å gå.

Anonymkode: aca57...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske det ikke gjorde det, men 🙄 Jeg fikk også beskjed om å slutte å spørre om følelser fordi det ødela mye for interessen hans, og bare se hvordan det gikk med tiden. Det ble altfor usikkert for meg, så jeg ble helt fucked i hodet til slutt. Så hadde 2 år gått. Han har vært singel siden, og det var tydelig at han bare ønsket selskapet og en "søndagskjæreste" uten noen forpliktelser. Huff. Jeg ville nok ha droppet hele fyren. Dette kommer til å gnage skikkelig på deg er jeg redd, og du kommer til å klø etter å spørre om følelser igjen. Og kjenner jeg denne typen mannfolk rett, og du venter noen mnd før du spør igjen, så er det også altfor tidlig å spørre om det da ifølge han 🙄 Sånn kommer det nok til å gå.

Anonymkode: aca57...4cc

Ja du har nok rett. Men nå tenker jeg og gi det en måned eller to og ta det opp igjen da. Hvis han ikke har noe annet å si da, avslutter jeg. Det må jo være NOE når han savnet meg etter tre dager. Mulig han er litt ambivalent med sine egne følelser. Han har også et litt ustabilt liv nå med ny jobb med lange dager og vet ikke om den blir fast og om han skal bli boende her. Så han sier det er mye som foregår oppi hodet. Så jeg skal gi det litt tid. 

Anonymkode: f1808...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du har nok rett. Men nå tenker jeg og gi det en måned eller to og ta det opp igjen da. Hvis han ikke har noe annet å si da, avslutter jeg. Det må jo være NOE når han savnet meg etter tre dager. Mulig han er litt ambivalent med sine egne følelser. Han har også et litt ustabilt liv nå med ny jobb med lange dager og vet ikke om den blir fast og om han skal bli boende her. Så han sier det er mye som foregår oppi hodet. Så jeg skal gi det litt tid. 

Anonymkode: f1808...35b

Jeg heller skjønte ikke at han jeg drev på med ikke hadde følelser, fordi han behandlet meg som at han hadde følelser. Ville hele tiden være sammen, dro på ferie sammen osv. Virket redd for å innrømme følelsene sine. Til slutt sa jeg at det virket som han hadde store forpliktelsesproblemer, og da fikk jeg til svar "har bare funnet ut at jeg liker å være alene". Dette er 2 år siden og han er fremdeles like singel, så det var kanskje det. Synd det tok han 2 år å finne ut av det. Men jeg tenker at om han virkelig hadde hatt store følelser for meg så hadde han ikke gitt slipp på meg. Det samme må du love å tenke om han da gir deg det samme svaret om noen mnd. Ikke vær fristet til å vente lengre enn det 😊 Lykke til, håper det ordner seg til slutt og at du ikke ender opp med falske forhåpninger og såret følelser som det jeg gjorde. Kan nok være at han har mye i hodet også ja. 😊

Anonymkode: aca57...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg heller skjønte ikke at han jeg drev på med ikke hadde følelser, fordi han behandlet meg som at han hadde følelser. Ville hele tiden være sammen, dro på ferie sammen osv. Virket redd for å innrømme følelsene sine. Til slutt sa jeg at det virket som han hadde store forpliktelsesproblemer, og da fikk jeg til svar "har bare funnet ut at jeg liker å være alene". Dette er 2 år siden og han er fremdeles like singel, så det var kanskje det. Synd det tok han 2 år å finne ut av det. Men jeg tenker at om han virkelig hadde hatt store følelser for meg så hadde han ikke gitt slipp på meg. Det samme må du love å tenke om han da gir deg det samme svaret om noen mnd. Ikke vær fristet til å vente lengre enn det 😊 Lykke til, håper det ordner seg til slutt og at du ikke ender opp med falske forhåpninger og såret følelser som det jeg gjorde. Kan nok være at han har mye i hodet også ja. 😊

Anonymkode: aca57...4cc

Skal ikke la det gå to år hvertfall :) jeg ønsker så sterkt at han skal få følelser så jeg skal gi det litt tid hvor vi bare skal være helt avslappet rundt alt. Men jeg venter absolutt ikke lenger enn max to mnd til. Tusen takk :) 

Anonymkode: f1808...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ts, han vil ko bare ha enklelnig ukompisert tilgang på sex. Han kommer til å fordufte så gort han finner noe bedre eller foreldker seg på ordentlig. 

Kutt ham ut! Han bruker deg bare, og du vil miste selvtilliten og selvfølelsen din på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...