Gå til innhold

Jeg ser bare han!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til hver gang jeg er forelska/betatt, så er det enestr mannen jeg ser. Eneste måten jeg har kommet over dem på er at en annen på mystisk vis har klart å ta over dem.

men det skjer så sjelden!:(((

er så redd jeg aldri vil klare å oppleve gjensidig kjærlighet. Alt handler på en måte om han. Jeg savner han og tenker på han hele tiden jeg er med folk, skal konsentrere meg om jobbgreier eller hva som helst. Og så ser jeg etterpå hvor bortkasta det var, når en enda mer "spesiell" mann tar oppmerkosmheten. 

Anonymkode: 3adc2...b74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er som regel sånn det er å være forelsket, men siden du ser etterpå hvor bortkasta det var når en annen mann tar oppmerksomheten din, så tren deg litt på å kikke litt i horisonten selvom du liker en annen. 
Du vil helt sikkert oppleve gjensidig kjærlighet en dag :) Hold øynene og mulighetene åpne! 

Anonymkode: 28080...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er som regel sånn det er å være forelsket, men siden du ser etterpå hvor bortkasta det var når en annen mann tar oppmerksomheten din, så tren deg litt på å kikke litt i horisonten selvom du liker en annen. 
Du vil helt sikkert oppleve gjensidig kjærlighet en dag :) Hold øynene og mulighetene åpne! 

Anonymkode: 28080...13f

Takk. Det dumme er at han jeg liker nå passer det ikke bra med. Så jeg måtte på en måte starte sorgen allerede da jeg fikk opp øya for han :( og den har vært der i et år. 

Det er som fylla det der (selv om jeg har sluttet å drikke). Du vet du vil bli syk dagen derpå, men får det så gøy i rusen at du gir faen. Blir blind på rusen på en måte. Så er det samme helvete når du våkner.

Anonymkode: 3adc2...b74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...