Gå til innhold

kosesyk når jeg drikker.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest litenpus

Jeg var ute i går, og det var i og for seg greit nok. Men nå i dag, og i natt, er savnet etter kos og nærhet så stort at det nesten spiser meg opp. Jeg har ikke lyst på sex i det heletatt, men kos. Stryke på, kysse, kose med, klemme, gni seg inntil, klenge med. Huff. Jeg pratet litt med en mann i gårkveld. og han ville ha meg med hjem. Skulle bare prate sa han. Men jeg ville ikke bli med hjem slik av ulike grunner. Ville bare flørte med han, og få noen berøringer og litt oppmerksomhet og ha det gøy. Men så ble jeg så vanvittig kosesyk. Kjælen som en katt. :-( Og da han følte seg avvist og gikk, så følte jeg meg så slem som ikke ble med han, og så virket han sur, og je ble trist for det,for jeg liker ikke når noen er sur på meg. og da var kvelden over for min del. Da ville jeg bare hjem. Og hjemme vokste bare behovet for nærhet og kos. Natten har vært grusom. Og i dag så sitter jeg her liksom som et tomt skal, og skulle så gjerne hatt noen å kose med, klenge med, kjæle med. Jeg må slutte å drikke tror jeg. Jeg har savnet kosen etter turer på byen før, men ikke slik som dette. At det har plaget meg hele natten, og at jeg føler meg fullstendig tom og rar. I går kunne jeg til og med klenget på jenter om noen hadde lagt opp til det, vist at de var interesserte. Bare for å kjenne hud, varme, stryke, ømhet. Ikke noe seksuelt. Jeg blir ikke kåt når jeg drikker. Men jeg lengter sånn etter ømhet og kos.

Er det noen sammeneheng med alkohol og behov for kos som dere har oppdagt? Jeg føler meg håpløs i dag, i går også forsåvidt. Men det er så tomt og trist å ikke få dekket dette behovet. Det er liksom inni meg som et stort hull. Alle følelser blir sterkere når man drikker tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja, følelsene blir sterkere og kommer mer fram når en drikker, det vet de fleste som drikker selv.

Forøvrig kjenner jeg ijgen dilemmaet: jeg ønsker også bare kos og nærhet - ikke sex. Rett og slett en pusejente.

Det er endel menn som ikke liker puse-jenter, for menn flest vil bare ha sex.

Siden jeg bare liker peiskos og klem og nærhet blir det ikke mange menn! Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litenpus

Jeg må slutte å drikke på byen tror jeg. Dette er jo helt sprøtt. Holder på å bli tussete. Jeg trenger så kos. Ømhet. Være god mot noen. Sukk. Det går ikke an å ødelegge seg slik. Det virker som om det øker fra gang til gang også. Så ille som dette har det ikke vært. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg opplevde en merkelig sak på byen for noen mnd siden. Var ei jeg flørtet med osv.. Hintet til nachspiel hos meg.. Men hun ville ikke, fikk nr hennes og ringte når jeg kom hjem. Jeg er veeeldig kosete av meg. Har faktisk aldri møtt en jente som er like kosete som meg selv.

Så snakket jeg med denne jenta på tlf ang. hvorfor hun ikke ble med osv.. Så sa hun "jeg gidder ikke det sex greiene" Så sa jeg at jeg ville ikke nødvendigvis ha sex, bare kose, snakke, kysse utover natten. Da ble hun helt paff og sa: " hvorfor sa du ikke det med en gang daaa???" Det endte opp med at hun tok taxi til meg og vi kosa hele natten... =) Det var syyykt deilig, ikke noe stress, ikke flaut dagen etterpå, bare masse deilig kos og nærhet. Det jeg savnet mest som single var ikke sexen, den fikk jeg med jevne mellomrom uansett. Men savnet etter kosen var helt vanvittig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Så sa jeg at jeg ville ikke nødvendigvis ha sex' date=' bare kose, snakke, kysse utover natten.[/quote']

Det sier de til meg også, men det fører alltid til sex :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokkert
Jeg opplevde en merkelig sak på byen for noen mnd siden. Var ei jeg flørtet med osv.. Hintet til nachspiel hos meg.. Men hun ville ikke, fikk nr hennes og ringte når jeg kom hjem. Jeg er veeeldig kosete av meg. Har faktisk aldri møtt en jente som er like kosete som meg selv.

Så snakket jeg med denne jenta på tlf ang. hvorfor hun ikke ble med osv.. Så sa hun "jeg gidder ikke det sex greiene" Så sa jeg at jeg ville ikke nødvendigvis ha sex, bare kose, snakke, kysse utover natten. Da ble hun helt paff og sa: " hvorfor sa du ikke det med en gang daaa???" Det endte opp med at hun tok taxi til meg og vi kosa hele natten... =) Det var syyykt deilig, ikke noe stress, ikke flaut dagen etterpå, bare masse deilig kos og nærhet. Det jeg savnet mest som single var ikke sexen, den fikk jeg med jevne mellomrom uansett. Men savnet etter kosen var helt vanvittig..

Hva?!! Finnes med menn som ikke må ha sex men som bare synes det er deilig å kose-kose i det uendelige?!

De møter ikke jeg...møter bare slike ville menn som vil hanky-panky inn og ut jeg . Ingen gidder kosing hvis de ikke vet at det fører til noe mer- det er min erfaring hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan jeg få nummeret ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kosemannen

Jaja, litenpus, jeg kjenner meg så vanvittig godt igjen i akkurat det som du beskriver. Det er så vanvittig tomt liksom å komme hjem alene fra byen....skulle gjerne vært mer koosete av meg, men det hjelper så lite når man kommer hjem alene.

Og ja det finnes faktisk flere av oss menn som ikke bare tenker sex sex sex hele tiden.

Hilsen Kosemannen29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg merker også at det behovet blir mye sterkere når jeg har drukket. Heldigvis har jeg jo kjærsten min da. Jeg synes bare at det er passende at det ender med sex jeg da. Masse kosing, så skikkelig god sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KosejentaAida

Vi er mange jenter som liker å klenge og kose: vi liker nærhet!

Det dumme er at mange menn må ha penetrering med i bildet og sex for at de skal digge dette. Synd i grunnen....

De gutta som liker snille jenter, peiskos og masse nærhet og bare kosing, de blir nok svært ettertraktet. De er en sjelden rase.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på ukeskurs på hotell. Traff en ny kvinnelig kollega i baren siste kvelden og vi ble fant tonen bra. For å gjøre en lang historie kort så havna vi til sengs med masse kos og stryking og klemming.

Plutselig spør hun om jeg blir sur hvis vi ikke har sex men bare koser oss med hverandre. Greier å holde maska for jenta var virkelig koselig hun. Omsider sovnet vi godt i hverandres armer.

Ble vekket neste morgen av at hun kysset meg og sa at nå kose oss til deilig sex. Og det ble det. Har aldri opplevd noe slikt før, og det gamle ordtaket om at den som venter på noe godt osv, viste seg å stemme fullstendig.

Istdf et delvis vellykket kn... i fylla ble det altså en kjempeopplevelse edru morgenen etter.

Vi har holdt kontakten etter dette og skal på kurs sammen igjen senere i år.

Håper på gjentagelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Var på ukeskurs på hotell. Traff en ny kvinnelig kollega i baren siste kvelden og vi ble fant tonen bra. For å gjøre en lang historie kort så havna vi til sengs med masse kos og stryking og klemming.

Plutselig spør hun om jeg blir sur hvis vi ikke har sex men bare koser oss med hverandre. Greier å holde maska for jenta var virkelig koselig hun. Omsider sovnet vi godt i hverandres armer.

Ble vekket neste morgen av at hun kysset meg og sa at nå kose oss til deilig sex. Og det ble det. Har aldri opplevd noe slikt før, og det gamle ordtaket om at den som venter på noe godt osv, viste seg å stemme fullstendig.

Istdf et delvis vellykket kn... i fylla ble det altså en kjempeopplevelse edru morgenen etter.

Vi har holdt kontakten etter dette og skal på kurs sammen igjen senere i år.

Håper på gjentagelse.

Dette....er en hemmelighet og et aldri så lite triks for smarte menn:

det gjelder å godta kosingen og være svært tålmodig uten å mase eller bli rastløs. Så kan jenta plutselig ta initiativet til sex fordi du var så snill og bare ville kose....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...