Gå til innhold

Serieanbefalinger


Ella Grisella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

The Crown!!! Sesong to kommer om noen dager 😍Person of interest,Mad Men,Seinfeld (verdens beste komiserie!),Gypsy,The Code,Dexter,Jessica Jones,How to get away with murder (dritbra), The Affair ,Liar House og of Friends er det jeg kommer på i farta 

 

Endret av devy79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bates motel 

Rita

Orphan Black

Good behavior!!!!!! 😍

Gypsy 

American horror story

Ray Donovan 

 

 

Endret av Frk Dramaqueen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått dilla på Outlander og The 100.

Så syns jeg Reign er veldig bra. Men den er basert på virkelig historie (men del følger ikke historien slavisk overhode, så ikke se den for å «lære noe»!) Jeg anbefaler å ikke søke opp de diverse historiske personene for å finne ut hva som skjedde med dem i virkeligheten, det er ikke lurt i det hele tatt. Jeg gikk i den fella:rolleyes:

Lucifer er også en serie jeg liker godt. Tok meg litt tid å like den da, men nå venter jeg tålmodig på at hele sesong 3 skal ligge på nettet. Gleder meg veldig! 

Stranger Things går jo ganske fort om man har for vane å se mange episoder på én gang, men jeg syns serien tapte seg litt i sesong 2. Syns likevel at den var verdt å se. Er som sagt ikke så lang serie uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alias Grace var veldig bra. Interessante karakterer og veldig gode skuespillerprestasjoner, spesielt hovedrollen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Nå vil jeg legge til The Crown her. Likte den veldig godt :) ellers så holder jeg på med Counterpart nå. Gøy konsept! Har planer om å se The good doctor etterpå. Noen som vet hvor jeg finner den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...