Gå til innhold

Etter første date...


Randi10

Anbefalte innlegg

Flytter denne hit jeg, tror den passer bedre her😊:

Var for en uke siden på 1. date med en mann. Vi hadde det kjempehyggelig, og tiden fløy de timene vi snakket. Han sa to ganger at han syntes det var veldig hyggelig å møte meg, og ga meg en lang klem før vi skiltes. Et par timer etterpå fikk jeg en melding fra han hvor han skrev at førsteinntrykket av meg var at jeg var ei skikkelig bra dame. Vi fortsatte å snakke på meldinger utover kvelden, både om helt hverdagslige ting, og også litt mer utdypende om ting ved oss selv. Så ble han plutselig helt stille, og jeg har ikke hørt fra han siden! Jeg svarte nok med en god stunds mellomrom mellom noen av meldingene ettersom jeg var litt opptatt den kvelden, men vi hadde nå samtalen gående. Så da lurer jeg på: gidder virkelig noen menn å late som de er interesserte en liten stund fordi de ikke tør å si at de ikke vil møtes igjen, og så bare la det fade ut? Eller kan det være at han er interessert men venter på at damen skal ta kontakt? Jeg har alltid tenkt at dersom en mann er interessert, så holder han kontakten, så jeg har heller ikke tatt noe kontakt med han. Noen som kan hjelpe meg med noen tanker rundt dette??😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom en dame er interessert så er det også opp til henne å holde kontakten. Det går begge veier. Så send en melding og hør om han er interessert i å møtes igjen. Da er det opp til deg å foreslå en konkret tid, så ser du hvor du har han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke delt for mye med han? Eller virket masete? 

Anonymkode: 7a596...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange meldinger i hytt og pine kan bli masete over lengre tid. Når man dater skal man ikke ha kontakten jevnlig i starten.

Anonymkode: 7a596...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lange meldinger i hytt og pine kan bli masete over lengre tid. Når man dater skal man ikke ha kontakten jevnlig i starten.

 

Liker en dame meg, og jeg henne kan hun mase som bare pokker, jeg ville digget det  :)  Så dette er bare bortforklaringer fra typer som faktisk da ikke er så veldig interessert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lange meldinger i hytt og pine kan bli masete over lengre tid. Når man dater skal man ikke ha kontakten jevnlig i starten.

Anonymkode: 7a596...43b

Ok, men hva er greia med det? Hvis man treffer noen man liker, ønsker man ikke da å "sikre" seg at man får truffet denne personen igjen før denne flyr videre til neste fugl??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke delt for mye med han? Eller virket masete? 

Anonymkode: 7a596...43b

Nei det er han som har tatt initiativ til kontakt hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lager du ny tråd når du fikk mange gode svar i den andre? 

Han har tatt kontakt etter daten og sagt du virker som en bra dame, så kanskje du skal ta kontakt nå å spørre om han vil ta en date til for du syntes også han virker verdt å bli kjent med :)

Anonymkode: 64884...aaf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...