AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #21 Skrevet 14. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg dater ei jente, vil ikke ha henne med hjem til meg, fordi da må jeg: - Rydde hele leiligheten (stue, kjøkken, bad og soverom) - Støvsuge og tørke støv - Vaske hele leiligheten - Bytte sengetøy osv osv Og det orker jeg simpelt hen ikke. Anonymkode: 4cc4c...035 Haha, ser den! Hvor møtes dere da? Hvor vil du hen med jenta du dater? Anonymkode: fdd8e...7d8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #22 Skrevet 14. oktober 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han bor jo ikke alene, men sammen med foreldrene sine. Kanskje de har satt foten ned for random kvinnfolk til overnatting. Anonymkode: 12532...071 Haha, ja kanskje det. Jeg tror ikke han har hatt så mange randome hos han egentlig.. Anonymkode: fdd8e...7d8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #23 Skrevet 14. oktober 2017 Fordi blir du invitert med hjem så må du mest sannsynlig hilse på foreldrene. Jeg forstår han godt. Jeg hadde kun invitert deg hjem hvis du faktisk var kjæresten min. Det er du ikke. Anonymkode: 464c5...832 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #24 Skrevet 14. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi blir du invitert med hjem så må du mest sannsynlig hilse på foreldrene. Jeg forstår han godt. Jeg hadde kun invitert deg hjem hvis du faktisk var kjæresten min. Det er du ikke. Anonymkode: 464c5...832 Så du hadde ventet med å invitere daten din til dere ble sammen, hvor lang tid hadde du ventet? Tror ikke man blir så lett kjærester av å henge sammen uten å sove ofte med hverandre da? Anonymkode: fdd8e...7d8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #25 Skrevet 14. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han har ikke samboer og er ikke gift. Han har to x-kjærester (som ikke vil ha kontakt med han og han vil nok ikke ha kontakt med de). Han bor hos foreldrene i et stort hus Anonymkode: fdd8e...7d8 La meg gjette: Han vil ha deg med på hotell? Anonymkode: 88574...748 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #26 Skrevet 14. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: La meg gjette: Han vil ha deg med på hotell? Anonymkode: 88574...748 Nei, faktisk har han ikke spurt om det heller Anonymkode: fdd8e...7d8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #27 Skrevet 14. oktober 2017 Dater en som bor hos foreldrene jeg også. Vi måtte ta hotell. Anonymkode: a3418...233
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #28 Skrevet 14. oktober 2017 Bor han hos foreldrene og er under 20 år så ja da kan det ha med at det er flaut å ta med seg en jente hjem. Og når man er eldre så er det jo kun jenter man har vært sammen med lenge og vet man skal ha en lang fremtid med som man introduserer for foreldrene sine. Bor man med foreldre så er det ikke vanlig å ta med seg en hjem som man nettopp har møtt. Hvis han ikke bor hos foreldrene sine så ville jeg gått ut fra at han prøver å skjule for deg at han allerede har en annen kjæreste/samboer. Anonymkode: 07938...2c9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå