Gå til innhold

Hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg traff en fyr via en fritidsinteresse for noen uker siden. Vi snakket masse sammen og jeg likte han umiddelbart veldig godt. Han la meg til på Facebook dagen etter. 

Jeg ventet noen dager, så sendte jeg en melding og vi pratet litt. Jeg spurte så om han kunne tenke seg å møtes, og til det sa han "Veldig gjerne!". Vi fant en dag noen dager frem i tid hvor begge kunne, og han sendte meg da melding dagen før for å avtale konkret. 

Under selve daten var jeg veldig nervøs, fordi jeg har jo følt på at jeg allerede har blitt ganske betatt av han. Jeg kan nok virke litt reservert når jeg liker noen, og jeg klarte ikke flørte noe særlig under daten. Han flørtet heller ikke av det jeg oppfattet, men stilte mange spørsmål og var oppmerksom. 

Her er det som gjør meg usikker: Han sier det var hyggelig av meg å invitere og takket for en fin kveld. Men han sa ingenting om å møtes igjen. Han fulgte meg til bussen, og sa at vi sikkert ses. Det har gått 6 dager og jeg har ikke hørt noe. Han er utenlands disse dagene, så egentlig er jeg ikke så stressa over mangel på melding, men jeg vet ikke helt hva jeg bør gjøre videre. Han skal komme hjem om et par dager. Bør jeg vente noen dager etter at han er hjemme og så sende melding? Ikke sende melding i det hele tatt?

Jeg kjenner han ikke så godt, men jeg tror han kan være en ganske sjenert type. Jeg er ikke så glad i å måtte ta altfor mye initativ med en gang, for da føler jeg at jeg blir veldig sårbar, mens han ikke trenger å vise så mye interesse. Men jeg vil jo se han igjen, og derfor syns jeg det er dumt av meg å overhodet ikke sende en melding fordi jeg tok initativ sist også.

Anonymkode: a637e...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden han bare sa takk for i kveld ses, og ikke har tatt noe kontakt etterpå så hadde jeg ikke sendt noe melding.  Om han er interessert i deg så tar han kontakt når han kommer hjem.  Men såklart, det skader ikke at du sender han melding noen dager etter du vet at han er hjemme igjen (4-5 dager etter) og skriver "Hei! Kommet hjem fra..... ? Lurte på om du kunne tenke deg å møtes igjen? Hilsen ... "  - da har du prøvd ihvertfall! 

Men sa du til han at det var en date når du inviterte? For det er jo vanlig at man blir VENNER på fritidsinteresser, og for eksempel tar en kaffe eller matbit sammen , eller gjør felles interesser sammen, selvom man er av motsatt kjønn. Kanskje han ikke helt skjønner hva du mener med den "daten" om du var litt utydelig? 

Anonymkode: 2c2bf...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig ikke interessert, men... kan være han tenker det samme når han ikke hørte mer fra deg også. Så send en mld og se hvordan respons du får. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...