Gå til innhold

Salg av bilen min (Skoda Fabia)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Nå skal jeg selge bilen min, og i den forbindelse så er det et par spørsmål som jeg lurer på!

Jeg har gåen automatkasse, rykker og smeller under kjøring, men kun når den er kald, den blir mye bedre når du har kjørt litt. Bilen er en 2001 mod Skoda Fabia 1,4l Automat. Bilen har gått lite i forhold til alderen. Den har gått 120.000km. Og den er EU-godkjent til mars 2019. Jeg har en automatkasse stående her hjemme som kan følge med på kjøpet av bilen. Er ikke rust på bilen! Så da blir spørsmålet mitt: Hvor mye kan jeg legge ut denne bilen for?

Anonymkode: 66fde...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå inn på finn.no, og se hva tilsvarende biler blir lagt ut for. 25000 vil jeg si er ekstremt optimistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Nå skal jeg selge bilen min, og i den forbindelse så er det et par spørsmål som jeg lurer på!

Jeg har gåen automatkasse, rykker og smeller under kjøring, men kun når den er kald, den blir mye bedre når du har kjørt litt. Bilen er en 2001 mod Skoda Fabia 1,4l Automat. Bilen har gått lite i forhold til alderen. Den har gått 120.000km. Og den er EU-godkjent til mars 2019. Jeg har en automatkasse stående her hjemme som kan følge med på kjøpet av bilen. Er ikke rust på bilen! Så da blir spørsmålet mitt: Hvor mye kan jeg legge ut denne bilen for?

Anonymkode: 66fde...7c0

Ikke hatt service på girkassa? I så fall kan du begynne med den, og kan selge den mye lettere. Tror ikke noen er så himla lysten på en bil med ikke helt fungerende automatkasse, og medfølgende kasse som kan ha de samme unykkene. Jeg hadde ikke kjøpt en slik bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville lagt den ut for rundt 10-15 000. Da kan du med hånda på hjertet si at du ikke svindler noen. 25 tusen for en 16 år gammel bil er ikke realistisk, ihvertfall ikke en skoda med kun 1,4 liters motor. Prøv rundt 10-15, eventuelt lavere hvis du vet reim må skiftes eller dekk er dårlige.

Anonymkode: 2f1d2...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar! TS her.

Fungerende automatkasse somm er i bilen nå, som er gåen har ikke hatt noe service i mitt eie. Eid den i drøyt 1 år. Automatkasse som jeg har liggende har jeg fått bekreftet at den fungerer, og det har jeg kvittering på. Selve bilen har fulgt alt av servicer, og jeg har også fulgt opp med servicer. Registerreim og vannpumpe er skiftet på 93.000km som jeg gjorde i februar i år.

Igjen tusen takk for alle svar! :).

Anonymkode: 66fde...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...