aceania Skrevet 14. oktober 2017 #1 Skrevet 14. oktober 2017 Hei! Jeg slutter å snuse i morgen, og trenger tips til hvordan jeg kan klare det. Jeg har snust fast i tre og et halvt år, og har prøvd å slutte før uten hell. Problemet er at jeg blir utrolig grinete (noe jeg forsåvidt kan klare meg gjennom), og at jeg føler meg så trøtt. Får liksom ikke våknet uten morgensnusen, som jeg gjennom disse årene har hatt i meg før frokost. Har noen ideer til hva som kan hjelpe for å våkne uten snus? Trenger virkelig motivasjon og hjelp, da jeg ikke har råd til å snuse lenger. Vil ikke forpeste omgivelsene mine med surskap heller, så dersom noen er i samme situasjon eller har vært i en lignende situasjon og har motivasjon/tips på lager, ville jeg tatt imot med stor takknemlighet.
Nerine_ Skrevet 14. oktober 2017 #2 Skrevet 14. oktober 2017 Prøv å gå en rask liten tur i frisk luft når du våkner men, å slutte og snuse suger. Trøst deg med at det verste humøret går over etter noen dager. Føler med deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå