Gå til innhold

Håper noen vil svare <3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har pratet med en fyr i  2 mnd.. 

Vi matchet gjennom tinder, han slettet tinder like etter vi matchet og sa han bare slettet det. Vi har funnet på ting kanskje 3 ganger og nå vil vi leie hotell.. Noen som har gjort det? Hvordan endte det for dere? Del gjerne historier :svett:

Vi har ikke kontakt hver eneste dag, for det er vel ikke noe spesielt å snakke om eller snappe om når vi er hjemme eller på jobb? 
Blir ikke det veldig mas da? Noen som har opplevd det har gått fint med daten deres selv om dere ikke har vært med hverandre så mye i uka?

Uansett, vi er i slutten av 20årene. 

Jeg har vært hjerteknust i 3 år etter eksen min var utro så har ikke klart å finne noen tidspunkt på når det er rette tiden for kjæreste.

Jeg føler det er tiden nå, så kunne vært kjempe snilt om noen ville delt erfaringer, selv dårlige eller gode, hilsen ei dame som er veldig redd for å bli såra og slitet litt med å finne den rette da jeg føler de fleste har vært tullete <3 
Håper jeg virkelig finner lykken med han her :(

Anonymkode: 3b5dd...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du ikke føler at du er klar for å ha sex med han, eller du ønsker å bli bedre kjent først, så burde dere ikke bestille hotell men heller bruke mer tid sammen. For å finne ut om han er noe for deg eller ikke må dere bruke mer tid sammen, bli bedre kjent. Du må altså tørre å utsette deg litt og risikere å få følelsene dine såret. 

Anonymkode: 560f8...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, saltyliquorice skrev:

Hvorfor hotell?

Ingen av oss bor hjemme alene.. Så da må det bli hotell 
:klo: Hva tenkte du på? :)

Anonymkode: 3b5dd...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om du ikke føler at du er klar for å ha sex med han, eller du ønsker å bli bedre kjent først, så burde dere ikke bestille hotell men heller bruke mer tid sammen. For å finne ut om han er noe for deg eller ikke må dere bruke mer tid sammen, bli bedre kjent. Du må altså tørre å utsette deg litt og risikere å få følelsene dine såret. 

Anonymkode: 560f8...777

Vi har allerede hatt sex en gang. Nå ser jeg ikke problemet i det. Skulle kanskje ha ventet lengre med å ha sex med han.. 
Han er kjempe koselig mot meg da. 

Anonymkode: 3b5dd...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være dårlig tegn på å leie hotell? Lest flere har gjort det å det har endt opp bra

Anonymkode: 3b5dd...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av oss bor hjemme alene.. Så da må det bli hotell 
:klo: Hva tenkte du på? :)

Anonymkode: 3b5dd...21f

Tenkte at det kanskje var litt tidlig med hotell, spesielt når du forteller at du ikke vil bli såret. Det trenger ikke bety noe, men du sier du er sårbar. Jeg hadde nok kviet meg noe for det, du kjenner han jo egentlig ikke. Men meg om det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er i slutten av tyveårene og ingen av dere bor for dere selv enda? Vel, det er ingen mann jeg ville satset på som kjæresteemne hvertfall! 
 
Hva hvis dere skal ha sex flere ganger da? Skal dere leie noe sammen etter å ha datet 4 ganger da, eller ligge på rommene deres å holde pusten under sex for å ikke lage lyd og forstyrre de andre i huset? 

Hotell= sex i hvertfall, så hvis du ikke er klar for det så ikke dra på hotell. Da kan dere heller se en kinofilm og spise og si hadet og sove hos hver av dere for dere selv. 

Men jeg ville sørget for å finne ut om denne fyren her hadde kjæreste fra før. At han sletter tinder med en gang han har funnet en han får møtt, og kun vil møtes på hotell og lignende ville ringt en farebjelle hos meg om at han bare var en utro fyr som så etter en billig affære og spenning og som kjappet seg å slette appen for å ikke vekke mistanke hos samboeren sin... 

Anonymkode: 6f716...fa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker spesielt at siden du er så redd for å bli såret så bør du jo bruke ordentlig tid på å bli kjent med han og treffe han, før du har mere sex med han. Bli gode venner så han respekterer deg, og deretter spørre han rett ut hva han ser i deg, hvor han er i livet nå, om han vil ha kjæreste og har plass til det i livet, eller om han ser hva som skjer og hygger seg i mellomtiden. 
Ellers er det stor sjanse for at du risikerer å bli såra igjen...

Anonymkode: 6f716...fa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere er i slutten av tyveårene og ingen av dere bor for dere selv enda? Vel, det er ingen mann jeg ville satset på som kjæresteemne hvertfall! 
 
Hva hvis dere skal ha sex flere ganger da? Skal dere leie noe sammen etter å ha datet 4 ganger da, eller ligge på rommene deres å holde pusten under sex for å ikke lage lyd og forstyrre de andre i huset? 

Hotell= sex i hvertfall, så hvis du ikke er klar for det så ikke dra på hotell. Da kan dere heller se en kinofilm og spise og si hadet og sove hos hver av dere for dere selv. 

Men jeg ville sørget for å finne ut om denne fyren her hadde kjæreste fra før. At han sletter tinder med en gang han har funnet en han får møtt, og kun vil møtes på hotell og lignende ville ringt en farebjelle hos meg om at han bare var en utro fyr som så etter en billig affære og spenning og som kjappet seg å slette appen for å ikke vekke mistanke hos samboeren sin... 

Anonymkode: 6f716...fa6

Han er singel. Mange av vennene mine kjenner han fra før av. Jeg passer godt på at jeg ikke havner med opptatte menn tro meg. Hater utroskap :) 

Anonymkode: 1f9c6...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...