sogndalhanne Skrevet 13. oktober 2017 #1 Skrevet 13. oktober 2017 Hei. Har lenge vært på tanken å kutte ut snus for godt. Har prøvd noen ganger men nikotinsuget kommer alltids tilbake. Har lest meg litt opp om e-sigaretter men er usikker på hvor dette kan skaffes i norge. Noen som har gode erfaringer?
trine11 Skrevet 13. oktober 2017 #2 Skrevet 13. oktober 2017 Kjøpte en e-sigarett fra vapr.no for ikke så lenge siden, veldig fornøyd. Du må huske at du også trenger e-juice/dampvæske, men dette får du også på den nettbutikken, uten nikotin vel å merke, men tror det gjelder alle nettbutikker som seller e-sigarett i norge. Min mann har brukt e-sigaretter i mange år nå, tror han kjøper e-væsken fra canada. 1
sogndalhanne Skrevet 13. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2017 Takk for svar, er usikker på forskjellen på disse e-sigarettene her, hvilken kjøpte du?
trine11 Skrevet 13. oktober 2017 #4 Skrevet 13. oktober 2017 Denner her: https://www.vapr.no/products/kanger-evod-pro-v2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #5 Skrevet 13. oktober 2017 Hva med nikotinplaster? I stede for å bli avhengig av en ny "greie". Anonymkode: 34bc5...aeb
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #6 Skrevet 13. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med nikotinplaster? I stede for å bli avhengig av en ny "greie". Anonymkode: 34bc5...aeb Eh.. tipper du blir like avhengig av nikotinen om den er i plaster eller sigg altså. Anonymkode: 79b5a...9f6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #7 Skrevet 13. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh.. tipper du blir like avhengig av nikotinen om den er i plaster eller sigg altså. Anonymkode: 79b5a...9f6 Ja, men lettere å trappe ned på, og man får ikke den psykiske avhengigheten på samme måte. Anonymkode: 34bc5...aeb
dillyduzit Skrevet 13. oktober 2017 #8 Skrevet 13. oktober 2017 Jeg er også i prosessen med å slutte, har kjøpt inn nikotintyggis som jeg bruker innimellom samtidig som jeg trapper ned på snusingen. Jeg har prøvd å slutte før, men ting går skeis og viljestyrken er ikke akkurat på topp. Anywho, nikotintyggis. Jeg trapper ned på vanlig snus, tar heller en slik tyggis, innimellom "lurer" jeg meg selv å tar en vanlig tyggis istedet. For min del er det dét å ha noe i munnen som også er triggeren, den følelsen av å måtte ha noe der. Pr nå klarer jeg å holde på en boks mye lenger enn før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå