Gå til innhold

Jeg er så spesiell!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tittelen tiltrekker seg nok mest jantelov folk. Men dette handler ikke om at jeg er spesiell på den måten. Det er følelsesmessig.. 

Jeg leser her at etter så og så lang tid så bør man komme over et brudd, eller ha gått videre. Men helt ærlig, jeg klarer ikke slik. Jeg kan gå i flere år og tenke på den samme. 

Jeg har evnen til å se andre. Men det er så få!! De fleste kan ikke måle seg med den jeg har øyet for. 

Føler noen ganger det bare er flaks at en som jeg liker dukker opp. Jeg brukte 3 år på han forrige, så dukket en annen opp. Endelig!  Men jeg var dum og lot han gå og. 

Anonymkode: 6dee0...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest The ceiling lamp

Tja ... jeg vet ikke om du er SÅ spesiell. Jeg vet flere som uttrykker det likt med deg - selv om hver og en er unik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lot du han gå og hvorfor ble det slutt? :vetikke: Hvis han var så bra?

Anonymkode: 3798f...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lot du han gå og hvorfor ble det slutt? :vetikke: Hvis han var så bra?

Anonymkode: 3798f...5a8

Vi var aldri sammen. Jeg rakk ikke å bli kjent så om han virkelig er så bra vet jo ikke jeg. Men jeg ser jo på profilen hans, vi har så vist noen felles kjente og en god magefølelse på han. 

Grunnen er min enormt dårlige selvtillit . Redd for en slutt, re for å føle enda mer for han, redd for konsekvensene rett og slett :((( men tror han er gått. Han virker ikke så spesiell som meg. De fleste går videre etter en avvising eller lav interesse, slik som jeg utstrålte til ham. SÅ mystisk er vel ikke følelser/kjærlghet at begge kan gå og føle det samme uten å ha tilbragt mye tid sammen. 

Han holdt kontakten med meg på internett. Jeg ser i ettertid hvor tafatte svar jeg gir :( 

Anonymkode: 6dee0...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, The ceiling lamp skrev:

Tja ... jeg vet ikke om du er SÅ spesiell. Jeg vet flere som uttrykker det likt med deg - selv om hver og en er unik

Er det slik så er det jo en lettelse. Føler meg dum, naiv og ja.. Fordi jeg kan bruke så lang tid på en person. 

Anonymkode: 6dee0...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke spesiell.

 

Og janteloven finnes ikke det er bare en unnskyldning brukt av folk som ikke tåler kritikk eller motgang.

Anonymkode: 2da4e...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik så er det jo en lettelse. Føler meg dum, naiv og ja.. Fordi jeg kan bruke så lang tid på en person. 

Anonymkode: 6dee0...f20

En del av livet, jo mer erfaring-jo mindre tid.

Anonymkode: dc0ec...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd jeg vil bli straffet for dette resten av livet. Tenk om han blir i bakhodet!  Er jo ikke sikkert jeg forelsker meg igjen 

Anonymkode: 6dee0...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En del av livet, jo mer erfaring-jo mindre tid.

Anonymkode: dc0ec...f02

Jo mer erfaring jo mindre tid? Fikk ikke det til å stemme

Anonymkode: 6dee0...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du er så unik av å ha det sånn. Av de jeg kjenner så er det få som klarer å gå videre til ny gutt etter 2 måneder og har vært forelska mer enn 5 ganger i sine 30 år gamle liv. Det går mange år i mellom for meg også
 

Anonymkode: 9c2f2...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhenger av hva jeg følte. Åresvis, kanskje et helt liv på den som betydde mest. 

Anonymkode: 2b49b...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du er så unik av å ha det sånn. Av de jeg kjenner så er det få som klarer å gå videre til ny gutt etter 2 måneder og har vært forelska mer enn 5 ganger i sine 30 år gamle liv. Det går mange år i mellom for meg også
 

Anonymkode: 9c2f2...dda

Nei, jeg følte det var litt enestående siden så mange andre har nye kjærester hele tiden (men mulig deres forelskelsernikke sitter så dypt)? 

Men hvordan er det for menn?? Jeg overlever jo med dette. Men jeg har en vond-god følelse ofte. Noen ganger føler jeg at han kan føle det samme. Andre ganger straffer jeg meg selv litt og tenker at dette er noe kvinnetull og at det bare ikke går an.

 

Anonymkode: 6dee0...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...