Gå til innhold

Han så meg så si uten sminke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere en mann vil trekke seg unna ei dame bare fordi hun er litt ustelt når man møter på hverandre?

Anonymkode: 8cb46...5b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Spørs vel hvor mye du bruker til vanlig og hvor overfladisk han er...

Anonymkode: e633e...a9c

• Liker 12
Skrevet

Neida, menn liker best damer uten sminke, har jeg lært her på kg. 

• Liker 5
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ikke en ekte mann, vill gjøre det.

Skrevet

Selvsagt, og du må alltid våkne før ham slik at du kan sminke deg før han våkner. Ellers er det over og ut. 

Anonymkode: e8300...d4e

• Liker 4
Skrevet

Hadde jo litt sminke, men uren hud.. 

Skrevet

Som oftest vil nok ikke mannen trekke seg unna av en slik grunn vil jeg tro, men finnes såklart unntak.

Anonymkode: 5e805...5db

• Liker 1
Gjest Rødstrømpe
Skrevet

:ler:

En ekte mann vil ikke gjøre det?

HALLO? :scorpis:

Folk er ikke født med sminke, og det er ikke noe man aksepterer tross etellerannet. Det er ingenting å vise forståelse for at man dropper, eller noe som uttrykker noe annet enn at man....bruker sminke!

Jesus så skada folk er ass.

Skrevet

Jeg tror han vil droppe deg dersom huden ikke var bra og han er vant til å se deg med sminke. Sorry men det er min erfaring når det gjelder menn

Anonymkode: f76fb...c0b

Skrevet

Nei virkelig ikke. jeg har møtt crushes på helt feil tidspunkt der jeg har kommet ut av bilen til mamma med briller på skjeiva og pysj jeg har gått i en uke og sov i øyet , men gutta syntes det bare er sjarmerende, på et eller annet merkelig vis :)
Men når du tenker deg om, du liker vel ikke en gutt dårligere bare fordi du ser han rød rundt nesa og forkjøla en dag du heller? 

Anonymkode: 6cf64...5ec

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere en mann vil trekke seg unna ei dame bare fordi hun er litt ustelt når man møter på hverandre?

Nei en ekte mann backer ikke fordi en dame ikke har sminka seg.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror han vil droppe deg dersom huden ikke var bra og han er vant til å se deg med sminke. Sorry men det er min erfaring når det gjelder menn

Men det er nok i situasjoner der damen til vanlig bruker uhorvelige mengder sminke slik at utseendet er heelt annerledes enn uten sminke. Da tror jeg sjokket blir stort når dama blir helt ugjenkjennelig uten.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir vel litt som når daten har mikrotiss hvis vi skal begynne å sammenligne? 

Anonymkode: 490b0...cb6

Gjest Tungsinn
Skrevet

Mener du at man er ustelt om man har lite sminke? Du er ustelt om du ikke vasker deg, ikke om du ikke sminker deg

Skrevet

Bruker du ekstremt masse sminke kan det nok bli et sjokk, om du plutselig ser ut som en helt annen person uten sminke.  

Men man er ikke ustelt selv om man bruker lite sminke. Jeg bruker innimellom "full pakke", men som regel litt sminke (som maskara, forming av øyenbryn og leppestift) og innimellom kjører jeg også sminkefri. Men jeg ikke ustelt selv om jeg er sminkefri altså, faktisk er det ganske bra for huden å være sminkefri noen dager innimellom. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har innimellom uren hud og noen rødheter. Ingen mann har noen sinne dumpa meg

Anonymkode: f715c...989

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir vel litt som når daten har mikrotiss hvis vi skal begynne å sammenligne? 

Anonymkode: 490b0...cb6

Nei. Det blir selvsagt som om daten møtte opp uten sminke, om man skal sammenligne.

Anonymkode: 2e539...2af

Skrevet

En mann gjør ikke det. En gutt gjør det.. menn oppfører seg og vet bedre enn å opptre som et fjolls.. Vi er da alle litt ustelte i tide og utide i løpet av livet..slapp av..

Skrevet

Nei da er han ikke verdt det uansett

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...