Gå til innhold

Er dette turn off?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært ute med en mann 6 ganger. Han virker snill og jeg tviler på at han er så utspekulert, men. Jeg er klekkelig lei av å betale. Første date skulle han betale for middag, men endte opp med at vi splittet. Det føltes mer riktig siden vi hadde tatt en del å drikke. Andre date lot han meg betale siden jeg sto nærmest kortterminalen. Han vipset ikke tilbake og jeg vil jo ikke fremstå som gjerrig. Så kom 3. date og han spanderte ( lagde pizza fra bunnen). Det var godt og innsats teller mye. På 4.date lagde jeg en ganske komplisert rett, men irriterte meg over at han spiste litt med fingrene. Han overnattet og dagen etter tømte han nesten huset for mat. Igjen var vi ute en kveld og i det regningen kommer må han bare ta en telefonsamtale ig forsvinner fra bordet. Jeg ender igjen opp med å betale. Får en " oi. Beklager, takk" da han er tilbake. Vi gikk hjem til meg og han drikker vinen jeg fikk i buradagsgave og småkakene fra Iran som en venninne ga meg. Han virker veldig keen, men det er som om han ikke har sosiale antenner. Han tjener godt på skift og jeg har ikke mye å rutte med.

Anonymkode: 46ac3...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja , høres ut som en som bevisst prøver å utnytte andre for mat . Man vet jo at menn spiser mye mer enn kvinner, så han hadde uansett tatt 4 brødskiver mer enn deg og det må få være greit, men de fleste uansett hvor sultne de er har manerer til å ikke tømme noens kjøleskap som om de bodde der selv. Det er turnoff å være så frekk. 
Og turnoff om det er en vane at han forsvinner når regningen kommer eller holder seg vekk fra kortautomaten. Snylter kaller man sånne, når han ikke engang tilbyr seg å betale deg tilbake (som på daten han bare sa "Oi, beklager" når han kom tilbake fra en telefonsamtale og du hadde betalt regningen) (hvem søren er det som går fra daten sin på bordet inne for å ta en privat telefonsamtale anyways?! Igjen, frekkt ..... ) 

Anonymkode: f3ab3...0c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Man kan jo spekulere i om han skippet betalingen med overlegg da han fikk den telefonen eller om det var genuint da han sa "oi...2. Hvis det hadde vært det burde han ha tilbudt seg å vipse til deg. 

Jeg synes det er naturlig at en deler på utgifter når en dater og det virker det langt på vei som dere har gjort. Skal du ta opp dette med han må du trå litt varsomt for hvis han er som meg er det en dealbreaker at dama forventer at mannen skal betale alt til enhver tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om man gir ham en "benefit of the doubt" og antar at dette ikke er bevisst, så er det mangel på antenner. 

Jeg tilbyr alltid å betale for meg på en date, og om en mann insisterer på å betale måltid etter måltid (hvilket har hendt), så sørger jeg for å prøve å veie opp, som f.eks. ved å hente drinker til begge eller betale taxiregningen før han har sjansen. Uavhengig av økonomi handler det litt om å demonstrere at man ikke utnytter noen. 

Anonymkode: 607c9...62c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært ute med en mann 6 ganger. Han virker snill og jeg tviler på at han er så utspekulert, men. Jeg er klekkelig lei av å betale. Første date skulle han betale for middag, men endte opp med at vi splittet. Det føltes mer riktig siden vi hadde tatt en del å drikke. Andre date lot han meg betale siden jeg sto nærmest kortterminalen. Han vipset ikke tilbake og jeg vil jo ikke fremstå som gjerrig. Så kom 3. date og han spanderte ( lagde pizza fra bunnen). Det var godt og innsats teller mye. På 4.date lagde jeg en ganske komplisert rett, men irriterte meg over at han spiste litt med fingrene. Han overnattet og dagen etter tømte han nesten huset for mat. Igjen var vi ute en kveld og i det regningen kommer må han bare ta en telefonsamtale ig forsvinner fra bordet. Jeg ender igjen opp med å betale. Får en " oi. Beklager, takk" da han er tilbake. Vi gikk hjem til meg og han drikker vinen jeg fikk i buradagsgave og småkakene fra Iran som en venninne ga meg. Han virker veldig keen, men det er som om han ikke har sosiale antenner. Han tjener godt på skift og jeg har ikke mye å rutte med.

Anonymkode: 46ac3...7e3

Kjip fyr det der.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, hadde det vært en jente hadde hun fått full backup.

Anonymkode: 71323...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nice, hadde det vært en jente hadde hun fått full backup.

Anonymkode: 71323...04b

For å snike seg unna betaling og være frekk nok så man går fra daten sin ved bordet for å svare en telefon? 
Nope. 

Anonymkode: f3ab3...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstremt lite tiltalende. Én ting er jo at gan ikke er en gentleman å spandérer, værre er det at han «forsvinner» i det regningen kommer på bordet. 

Denne her er bare å dumpe. Han sikkert like gjerrig ovenfor andre også og er jævlig kleint. Hadde skammet meg over å være ned en slik mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært ute med en mann 6 ganger. Han virker snill og jeg tviler på at han er så utspekulert, men. Jeg er klekkelig lei av å betale. Første date skulle han betale for middag, men endte opp med at vi splittet. Det føltes mer riktig siden vi hadde tatt en del å drikke. Andre date lot han meg betale siden jeg sto nærmest kortterminalen. Han vipset ikke tilbake og jeg vil jo ikke fremstå som gjerrig. Så kom 3. date og han spanderte ( lagde pizza fra bunnen). Det var godt og innsats teller mye. På 4.date lagde jeg en ganske komplisert rett, men irriterte meg over at han spiste litt med fingrene. Han overnattet og dagen etter tømte han nesten huset for mat. Igjen var vi ute en kveld og i det regningen kommer må han bare ta en telefonsamtale ig forsvinner fra bordet. Jeg ender igjen opp med å betale. Får en " oi. Beklager, takk" da han er tilbake. Vi gikk hjem til meg og han drikker vinen jeg fikk i buradagsgave og småkakene fra Iran som en venninne ga meg. Han virker veldig keen, men det er som om han ikke har sosiale antenner. Han tjener godt på skift og jeg har ikke mye å rutte med.

Anonymkode: 46ac3...7e3

Det der er bevisst snylting. Du vil vel ikke være sammen med en snylter? Han spiller på usikkerheten i å anklage noen for snylteri, som gjerrigknarker/kjipe mennesker kan gjøre. Derfor sitter det langt inne hos oss å påpeke slikt.

ditch fyren asap, ikke bortforklar de erfaringene du allerede har vært utsatt for. Dessuten tviler jeg på at han vil endre denne über kjipe vanen.

satt på spissen, hadde han vært real, hadde han tilbudt å gjøre opp for seg.

hvem går vekk fra daten sin for å ta en samtale når regninga kommer?

Anonymkode: b6e85...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...