Gå til innhold

Truls og Hellstrøm


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Har fulgt med på alle Hellstrøms programmer tidligere og dette er mitt absolutte favorittprogram med ham. Nettopp fordi jeg kjenner han best som «Jeg er ikke kokken din!»-typen i fra de andre programmene. Det er befriende å se han slå seg løs, det mest imponerende er at han går inn med alt han har enten det er opera eller mariacchiband! Selv om han gir tydelig utrykk for at ingen av disse «utfordringene» er hans greie så gir han altså så mye av seg selv i utførelsen. Denne ukens episode syntes jeg var hysterisk. Selle skrelleri > skrelle selleri 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Ibsensrips said:

Selle skrelleri > skrelle selleri 

Og vinsmakingen...den var hysterisk!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å le meg i hjel da de skulle synge opera og under vinsmaking :hoho:

Men jeg liker de to sammen. Truls er så fjollete og Hellstrøm litt hissig, men synes han er tøff som går med på alt Truls har planlagt. Neste uke blir det Hip Hop 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snuppah00 skrev:
 

Holdt på å le meg i hjel da de skulle synge opera og under vinsmaking :hoho:

Men jeg liker de to sammen. Truls er så fjollete og Hellstrøm litt hissig, men synes han er tøff som går med på alt Truls har planlagt. Neste uke blir det Hip Hop 🤣

De skulle vært på farmen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ibsensrips skrev:
 

Har fulgt med på alle Hellstrøms programmer tidligere og dette er mitt absolutte favorittprogram med ham. Nettopp fordi jeg kjenner han best som «Jeg er ikke kokken din!»-typen i fra de andre programmene. Det er befriende å se han slå seg løs, det mest imponerende er at han går inn med alt han har enten det er opera eller mariacchiband! Selv om han gir tydelig utrykk for at ingen av disse «utfordringene» er hans greie så gir han altså så mye av seg selv i utførelsen. Denne ukens episode syntes jeg var hysterisk. Selle skrelleri > skrelle selleri 

Enig! Føler vi for første gang blir kjent med mennesket Eyvind Hellstrøm. Elsker serien .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eyvind er så utrolig kjekk og likandes ❤️ 

Anonymkode: c4ef6...cfc

Tenker det absolutt motsatte. Skal ikke si hva jeg tenker om ham, men det er ikke noe positivt.

Anonymkode: 51783...245

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Sesong 4 har premiere i dag, tirsdag 27. oktober klokken 20:00. 

Denne sesongen er Truls klar for å briljere. Forrige sesong besto han eksamen, og for å bevise hvor god han er blitt vil han nå gjerne konkurrere mot Eyvind på kjøkkenet. Sammen skal de på tur i Norge i bobil, finne de beste råvarene og bli inspirert av noen av de mest fantastiske plassene landet vårt har å by på. Turen går blant annet til Hedmarken, Trondheim, Lindesnes og Hardanger.

Blant åpne grønne landskap på Hedmarken skal Truls og Eyvind i episode 1 kose seg med god mat. Det står kalvekoteletter og hvit asparges på menyen, men først skal de spille inn en ny låt sammen med "Ole Ivars" og få en hard innføring i gårdsarbeid.  :popcorn: 👨‍🍳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal de bare reise rundt i Norge? 😕 Kjedelig

Anonymkode: 9b5d7...19d

Pga koronasituasjonen ble det bobil rundt i Norge. 

Anonymkode: 767a3...fda

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se på Hellstrøm programmer,  men greier ikke denne Truls, så ser ikke på dette programmet. 

Aldri skjønt hvorfor folk syntes denne Truls er morsom. Eneste han gjør er å gjøre seg dum og le av seg selv , han er ikke mye humoristisk i mine øyne 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pga koronasituasjonen ble det bobil rundt i Norge. 

Anonymkode: 767a3...fda

Åja ja, duuh :klaske: Selvfølgelig. My bad 🙈

Anonymkode: 9b5d7...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en ekstra tanke til de av oss som skal prøve å sovne i et mørkt rom med Ole Ivars gyngende i nøtta da 🙏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns de er en herlig duo, og Truls har virkelig klart å få Eyvind ut av skallet sitt. 
Samboer og jeg kommer til å følge med 😄

Anonymkode: d17ad...b2c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Sesong 5 har premiere i dag, tirsdag 14. september klokken 20:00. 

I år har Truls fått blod på tann! Etter at han slo Eyvind i tre konkurranser på kjøkkenet i fjor, vil han nå ta sammenlagtseieren. Det er ikke Eyvind interessert i!  👨‍🍳 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare fire episoder i år? :( Ser det bare er lagt ut fire på Tv2play..

Anonymkode: eb170...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen

De bytter roller. I programmet virker Hellstrøm sint, irritabel og arrogant. Truls virker som tålmodig og blid hele tiden. Men ser man dem i intervjuer, så er Hellstrøm sympatisk, blid og rolig. Mens Truls virker sur,småarrogant og han blir fornærmet over spørsmål han blir stilt. Liker ikke Truls. For en sutrete og klysete fyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...