Gå til innhold

Er jeg hun andre dama som skaper utroskap??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kollega jeg har hatt et godt øye til en stund, men han er i et avstandsforhold så jeg har ikke gjort noe mer med det enn å trives i hans selskap. Siste halvannen uken har vi tilfeldigvis vært på treningssenteret samtidig, gjerne sent på kvelden. Første dagen trodde jeg bare det var en tilfeldighet, men hver dag i ettertid har jeg bevisst møtt opp til samme tid, og han har alltid vært der. Vi har snakket sammen og trent sammen. Blitt litt mye berøringer de siste dagene fra min side. Gjerne sagt jeg ikke får til alle øvelsene slik at han skal vise meg. 

I kveld etter trening følgte han meg hjem, og det var noe som gjorde at jeg følte han var i ferd med å kysse meg før han stoppet helt opp, unnskyldte seg å sa han måtte hjemover. 

Har jeg gått over streken her? Bør jeg skygge banen, og ikke dra på trening når jeg vet han er der? Gir jeg feil signaler? Er jeg i ferd med å bli hun andre dama som ødelegger et forhold?

Anonymkode: 1618c...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg syns du bør skygge banen. Men det er han som leker med ilden, og han som blir å ødelegge forholdet sitt om han gir etter for fristelsen. Om han trekker seg unna deg etter dette så syns jeg du bør respektere det. Og om han ønsker og utforske dette videre, så burde han vise nok respekt for dere begge damene og bli singel først. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Elliespelli said:

Ja, jeg syns du bør skygge banen. Men det er han som leker med ilden, og han som blir å ødelegge forholdet sitt om han gir etter for fristelsen. Om han trekker seg unna deg etter dette så syns jeg du bør respektere det. Og om han ønsker og utforske dette videre, så burde han vise nok respekt for dere begge damene og bli singel først. 

Hva gjør jeg på jobb i morgen...?  Gruer meg 

Anonymkode: 1618c...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det å skygge banen vil være det beste i dette tilfellet ja. Har vært ute for lignende situasjon før,

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, trine11 said:

Synes det å skygge banen vil være det beste i dette tilfellet ja. Har vært ute for lignende situasjon før,

Takk, da tenker jeg nok riktig:)

Anonymkode: 1618c...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap er respektløst i mine øyne. Jeg syns båden som er utro, og den som involverer seg med noen er opptatt gjør noe fryktelig galt. 

Det er ikke galt å bli forelsket i noen, men da må man rydde opp før man handler på disse følelsene. Jeg syns også det er en dårlig deal å involvere seg i noen du jobber sammen med. Hva om dette ikke går så bra? Skal du være stuck med dette. 

Syns du hvert fall skal holde deg unna til du vet han vil noe mer, og han er singel. 

Anonymkode: ff6df...3d7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør jeg på jobb i morgen...?  Gruer meg 

Anonymkode: 1618c...6fa

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke vært så keen som det virker som du har vært den siste tiden. Oppfør deg profersjonelt på jobb, normal høflighet bør holde.

Det høres ut som han har en del ting han på finne ut av. Og om du virkelig bryr deg om han så bør du la han finne ut av det uten at du "tilfeldigvis" er der hele tiden. Er han interessert så blir han å oppsøke deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er på vei til å bli hun andre dama som ødelegger et forhold. Jeg skjønner ikke hvorfor du nedverdiger deg selv til å oppsøke treningssenteret til en spesiell tid bare fordi du vet at han er der? Og å være mer touchy og fysisk med han når du vet han er i forhold? I det hele tatt, være touchy og fysisk med en kollega?! Høres tøsete ut bare..! 
Og selvom du helt sikkert greier å holde det til uskyldig flørt, så er det ikke et uskyldig problem når han og kjæresten skal ha kosehelg og hun ser meldinger fra deg og spør han hvem du er, og han i ren forsvarsmekanisme reagerer med sinne og sier at du ikke er noen, og dermed gir dama enda mer bekreftelse på at dere gjør noe som er over streken med tanke på hans forhold - hun vil ikke vite hva, men at det er noe, og vil rive av seg håret i galskap av å ikke vite , aldri ha hvilepuls når han er på trening eller jobb igjen noen sinne fordi der er hun jenta han flørter litt med og som klår på han!, og studere seg i speilet i timesvis hver dag og finne nye komplekser ved seg selv fordi hun prøver å lete etter grunner for at han skulle ha kontakt med en annen jente, og begynner å hate seg selv og kutte seg selv, holde ut i 7 mnd til i et forhold åpenbart uten tillitt pga en intrigemaker(deg) og ende opp singel, psykisk syk og med trust issues til menn resten av livet, og dårlig syn på medsøstre for man skulle jo virkelig tro at damer som vet at en mann har kjæreste viser såpass respekt for det forholdet at man ikke setter seg i en lavmåls homewrecker fristerinne person... 

Anonymkode: 93dec...2ae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør jeg på jobb i morgen...?  Gruer meg 

Anonymkode: 1618c...6fa

Oppfør deg profesjonelt, vanlig og nøytralt. Ikke stå å "heng" og slå av noe prat, ikke blunk når dere har fått løsning på en sak, ikke spør om dere skal kjøpe mat i lunsjen og slikk i deg en banan foran han, ikke klå og flørt, og hold deg unna å oppsøke han på fritiden - er vel ikke så vanskelig? Bare oppfør deg som om det hadde vært en 70 år gammel dame du ikke skulle ha så mye med å gjøre utenom felles arbeidsoppgaver. 

Anonymkode: 93dec...2ae

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekk deg tilbake. Hvis han faktisk er oppriktig interessert så vil han gjøre det slutt med hun han er involvert med nå. Og når han er singel så er det jo fritt fram. Men ikke gå over streken før han evt har fått gjort det slutt. Også for din egen del, så du ikke blir den 2. dama som du sier. Kjekt med en dame på hvert sted...

Anonymkode: 116bf...ba4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødstrømpe
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du er på vei til å bli hun andre dama som ødelegger et forhold. Jeg skjønner ikke hvorfor du nedverdiger deg selv til å oppsøke treningssenteret til en spesiell tid bare fordi du vet at han er der? Og å være mer touchy og fysisk med han når du vet han er i forhold? I det hele tatt, være touchy og fysisk med en kollega?! Høres tøsete ut bare..! 
Og selvom du helt sikkert greier å holde det til uskyldig flørt, så er det ikke et uskyldig problem når han og kjæresten skal ha kosehelg og hun ser meldinger fra deg og spør han hvem du er, og han i ren forsvarsmekanisme reagerer med sinne og sier at du ikke er noen, og dermed gir dama enda mer bekreftelse på at dere gjør noe som er over streken med tanke på hans forhold - hun vil ikke vite hva, men at det er noe, og vil rive av seg håret i galskap av å ikke vite , aldri ha hvilepuls når han er på trening eller jobb igjen noen sinne fordi der er hun jenta han flørter litt med og som klår på han!, og studere seg i speilet i timesvis hver dag og finne nye komplekser ved seg selv fordi hun prøver å lete etter grunner for at han skulle ha kontakt med en annen jente, og begynner å hate seg selv og kutte seg selv, holde ut i 7 mnd til i et forhold åpenbart uten tillitt pga en intrigemaker(deg) og ende opp singel, psykisk syk og med trust issues til menn resten av livet, og dårlig syn på medsøstre for man skulle jo virkelig tro at damer som vet at en mann har kjæreste viser såpass respekt for det forholdet at man ikke setter seg i en lavmåls homewrecker fristerinne person... 

Anonymkode: 93dec...2ae

:legrine:

Det var da voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så svart hvitt tenker jeg. For det første er det jo primært hans ansvar å ikke tråkke over grensene han har i forholdet sitt. For det andre er det jo noen ganger det er greit det blir slutt, og det starter ofte med at man ser at gresset på andre siden av gjerdet er grønt.

Hvis du syns det er hyggelig medtreningskompis er er jo det bare bra. Det som går på din samvittighet er hvor mye du flørter og frister. Så klarer du ikke la være med det bør du kanskje holde deg unna?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne situasjonen er rotete, uavklart og med flere gråsoner. Er det slik du vil ha det?

 

Anonymkode: 019cb...eb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har mesteparten av ansvaret her. Du har også litt, men jeg synes det blir galt å si at dere har begge like "mye" ansvar for å holde dere unna hverandre. Det er tross alt han som er i et forhold, ikke du. 

Anonymkode: 44ec6...abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du vet svarene selv på det du spør om. Avstandsforhold eller eller ei, mannen er opptatt og det må du respektere! Selvfølgelig skal du slutte å gå på treningssentret med vilje i det tidsrommet du vet han er der, du skal slutte å oppsøke han på jobb med andre hensikter enn jobb, og du skal iallfall ikke begynne med berøring. For en gangs skyld, vær en medsøster som ikke vil ødelegge et annet menneske som sitter hjemme og aner fred og ingen fare. Dere har et ansvar begge to, han mest, men du kan prøve å grave litt i deg selv og finne moral og respekt for andre.

På jobb er det ganske enkelt. Som andre over her skriver, ikke finn tid til å henge med han, ikke ha overdrevet øyekontakt eller dytt han inn i et hjørne for å spise lunsj alene med han. Behandle han som hvilken som helst annen kollega! Vær så snill TS, utroskap er så vanvittig ødeleggende for et menneske. Ikke bidra til det, det finnes nok av dem allerede. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dont dip your pen in company ink!

Og når du vet at han er i ett forhold så holder du deg unna, enkelt og greit. Ikke gjør det mer komplisert enn nødvendig. Ha litt respekt for deg selv og hvis litt god moral nå. Gjør det rette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er rart at du gidder å flørte med en fyr som er opptatt og som du ser ikke har skrupler med å flørte tilbake når han er forplikta til en annen dame. Blir du sammen med han har du dermed ingenting å sutre over når han ganske sikkert en tid ut i forholdet deres er utro mot deg. Fyren har lav moral og slikt er usexy.

Anonymkode: f1e6c...7c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...